Terug

geen vaste telefoon, vast internet en tv

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. D.

Naar: Proximus

02/01/2024

Beste, Bij aanleg van de fiberkabel werd de proximuskabel verwijderd op 14 november.Ondanks dagelijkse contacten ivm vraag herstelling door proximus gebeurd er niks buiten loze beloften.

Berichten (14)

Proximus

Naar: A. D.

04/01/2024

Geachte heer,mevrouwHierbij bevestig ik dat ik de klacht van de heer Achiel in behandeling heb genomen. Wij zullen de klant zo snel mogelijk telefonisch op de hoogte brengen van de opvolging van de klacht.MvgHet Proximus TeamContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2024-01-02-13.27.09.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921004643575]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality Ref. [THREAD_ID:1921004643575]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality

Proximus

Naar: A. D.

04/01/2024

Geachte heer,mevrouwDe klant Achiel werd gecontacteerd door onze diensten voor de verdere opvolging van zijn klacht.MvgHet Proximus TeamContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2024-01-02-13.27.09.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921004644006]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality Ref. [THREAD_ID:1921004644006]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality

A. D.

Naar: Proximus

04/01/2024

Beste, Ik moet je bericht toch tegenspreken dat je spontaan contact opnam.Ik nam deze ochtend voor de 50e keer contact op ivm de aansluiting via chat, de medewerkster ging tussen 11 en 12 uur terugbellen wat gebeurde. Maar daarmee staan we nog altijd even ver, het lassen was al ingepland op 15 november en er is nog altijd geen concrete datum.mvgachiel Dhooge

A. D.

Naar: Proximus

04/01/2024

Vandaag hersteld.Aanvraag terugbetaling facturen sinds 14/11 en schadevergoeding

Proximus

Naar: A. D.

08/01/2024

Dag mevrouw,, Dag mijnheer,Wij hebben spijtig genoeg de vraag van de klant niet kunnen behandelen wegens ontbrekende klantgegevens. Kan de klant ons een klantnummer en contactnummer bezorgen.Met vriendelijke groeten,Contacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2024-01-04-17.06.59.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921004752033]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality Ref. [THREAD_ID:1921004752033]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality

A. D.

Naar: Proximus

08/01/2024

624011126 - achiel dhooge-kalkendorp 63- 9270 kalken -093676303Op 14 november heeft uw medewerker Zakira de tweede belgacom-contactdoos niet willen testen wegens, volgens hem, niet aangesloten.Op 4 december heeft uw medewerker Sven dat wel gedaan, contactdoos was nog aangesloten, en was alles gerepareerd op een kwartiertje.Door de nalatigheid van Zakira (of proximus als die info niet aanwezig was, zaten we al die weken zonder aansluiting

A. D.

Naar: Proximus

08/01/2024

correctie, moet zijn 4 januari ipv 4 december

Proximus

Naar: A. D.

12/01/2024

Dag mevrouw ,, Dag mijnheer,Hierbij bevestig ik, dat u ook een dossier heeft geopend via de Ombudsdienst voor Telecommunicatie. U zal dan ook de antwoordelementen via dat kanaal ontvangen.Hierbij sluit ik dan ook het testaankoop dossier af.Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2024-01-08-15.26.10.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921004907456] Ref. [THREAD_ID:1921004907456]

A. D.

Naar: Proximus

16/01/2024

Niet direct akkoord met afsluiten van dossier.De herstelling was ook niet in orde, ik heb namelijk iemand van het alarm moeten laten komen en niet alle kabeltjes waren aangesloten.Ik wens die factuur nog bij het dossier te voegen.

Proximus

Naar: A. D.

17/01/2024

Geachte heer,mevrouwHierbij bevestig ik dat ik de klacht van de heer Achiel Dhooge in behandeling heb genomen. Deze klacht wordt door onze ombudsdienst opgevolgd en verder opgelost.MvgHet Proximus TeamContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2024-01-16-11.07.12.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921005066531] Ref. [THREAD_ID:1921005066531]

A. D.

Naar: Proximus

17/01/2024

Ik heb nog geen melding ontvangen van de ombudsdienst en ik weet ook niet hoe of waar ik die kan bereiken.Via de klachtendienst weet ik dat die op een hoger niveau ligt en dat die niet bereikbaar is, sic.

Proximus

Naar: A. D.

18/01/2024

Beste,Wij hebben de vraag van de heer DHooge in goede orde ontvangen en zullenhem via een aparte mailing berichten over de te volgen Ombudsprocedure.Met vriendelijke groetenWendyHet Proximus TeamContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2024-01-17-14.45.09.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921005101024] Ref. [THREAD_ID:1921005101024]

A. D.

Naar: Proximus

14/02/2024

Komt er nog een verdere vergoeding?De factuur van het alarmsysteem waarvoor men 2 maal moest langskomen is nog niet binnen. Ik veronderstel dat die kan ingediend worden

Proximus

Naar: A. D.

15/02/2024

Dag mevrouw ,, Dag mijnheer,Hierbij bevestig ik, dat u ook een dossier heeft geopend via de Ombudsdienst voor Telecommunicatie.U zal dan ook de antwoordelementen via dat kanaal ontvangen. Gelieve al uw vragen te richten tot de ombudsdienst.Hierbij sluit ik dan ook het Testaankoop dossier af.Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2024-02-14-08.42.52.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921005936176] Ref. [THREAD_ID:1921005936176]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform