Terug

geen vaste lijn

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Dienstonderbreking

Klacht

W. V.

Naar: Telenet

28/09/2024

Geachte mevrouw/heer, Ik ben de houder van het contract voor [telefoon/internetlijn/televisieabonnement] met 1209605711. Sinds 04/09/24 zijn er enkele problemen waardoor ik geen gebruik meer kan maken van de dienst: met name ik heb sinds de aansluiting geen telefoon. Ook al rekent u dit volledig aan. Ook al meldt u op 22/9 dat via easyswitch alles in orde is. Heb er verschillende keren voor gebeld. 1é keer wacht een paar uur, dan wacht 2 dagen dan het kan tot 5 dagen duren... dan wacht wacht wacht Nog steeds kan ik niet uitbellen!. Ik heb het probleem al gemeld op 04-6-9-11/09/24 via [telefoon] zonder enig positief resultaat. Een formulier via uw site = geen antwoord Klacht ombudssdienst = geen antwoord Uw dienste belde me via 015 66 66 66 dd 25/09 14.34u gedurende 4 seconden, ze legde terug in. Wat uiteraard erg beleefd was maar geen probleem oploste. Ik verzoek om de definitieve oplossing van het probleem en de levering van de dienst op een niveau dat in overeenstemming is met de contractuele normen. Of kosteloze overzet terug naar Orange Ik verzoek ook om erkenning van een schadevergoeding van [€5/per dag zonde rtelefoon] te betalen. Indien ik binnen 10 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, behoud ik mij het recht voor juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen. Met vriendelijke groet

Berichten (1)

Telenet

Naar: W. V.

30/09/2024

Beste, Uw klacht is reeds in behandeling via de Ombudsdienst. Alle communicatie zal via hen verlopen. Met vriendelijke groet, Telenet Customer Relations Confidential - Limited


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform