Terug

geen vaste lijn verbinding

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. K.

Naar: Proximus

02/11/2023

Beste,Sedert 22/10/2023 is dit telefoonnummer niet bereikbaar en kan er ook niet mee gebeld werden. Storing werd voor de eerste maal telefonisch doorgegeven aan de klantendienst op 22/10/2023 - 19.17u.Op maandag 30/10 een SMS en Email ontvangen dat probleem is opgelost. Dit was niet het geval, storing houdt aan.Opnieuw klantendienst hierover geinformeerd.Vandaag 2/11 - 2 x gebeld met klantendienst. Telkens wordt er een ticket aangemaakt en zegt men dat ik door de technische dienst zal worden opgebeld, wat niet gebeurt.Men kan mij ook niet zeggen wat er juist aan de hand is.

Berichten (4)

Proximus

Naar: M. K.

03/11/2023

Geachte heer,mevrouw,Hierbij bevestig ik dat ik de klacht van de heer Marc Kerckhofs in behandeling heb genomen.Wij zullen de klant zo spoedig mogelijk telefonisch op de hoogte brengen van de opvolging van de klacht.Met vriendelijke groeten,Het Proximus TeamContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2023-11-02-18.32.10.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921002817492]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality Ref. [THREAD_ID:1921002817492]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality

Proximus

Naar: M. K.

06/11/2023

Dag mevrouw ,, Dag mijnheer,Wij hebben de klant spijtig genoeg niet kunnen bereiken op zijn telefoonnummer. Technisch probleem zou opgelost zijn en wij hebben een hele maand gecrediteerd als commerciele tegemoetkoming.Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2023-11-02-18.32.10.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921002894019]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality Ref. [THREAD_ID:1921002894019]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality

Proximus

Naar: M. K.

06/11/2023

Dag mevrouw ,, Dag mijnheer,Wij hebben de klant spijtig genoeg niet kunnen bereiken op zijn telefoonnummer. Technisch probleem zou opgelost zijn en wij hebben een hele maand gecrediteerd als commerciele tegemoetkoming.Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2023-11-02-18.32.10.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921002893941]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality Ref. [THREAD_ID:1921002893941]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality

M. K.

Naar: Proximus

06/11/2023

Mijn dank voor de opvolging.De storing, die buitenhuis was, werd verholpen op zaterdag 4/11 om 15.30u. Technieker had zich om 11,50 u aangemeld.Ik waardeer uw tegemoetkoming om 1 maand abonnements geld te crediteren. Toch vind ik het jammer dat de talrijke storingsmeldingen aan uw klantendienst niets opleverden tot er werd geëscaleerd via Testaankoop. Misschien toch intern eens bekijken wat er fout liep. Vriendelijke groeten,


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform