Terug

Geen twee jaar wettelijke garantie.

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. D.

Naar: MediaMarkt

08/03/2023

Beste, Ik bracht een Playstation controller naar de reparatiedienst van mediamarkt met de factuur van 23/01/2022. De reparatiedienst nam deze in ontvangst, gaf mij een briefje ter bevestiging mee. Daarop stond dat de controller buiten garantie viel. Ik telefoneerde naar de klantendienst van Media Markt. Die zeiden dat sommige toestellen geen twee jaar garantie hebben. Ik dacht dat ieder elektronisch toestel twee jaar wettelijke garantie had. Ik wens dat deze controller gerepareerd wordt of dat ik een vervangtoestel krijg onder de garantie. Met vriendelijke groeten, Eveline Donvez

Berichten (1)

MediaMarkt

Naar: E. D.

08/03/2023

Beste klant,Bedankt voor je mail.Dit is een automatisch bericht dat bevestigt dat je mail goed werd ontvangen.Je vraag werd geregistreerd onder het referentienummer 230308-039176.We proberen je zo snel mogelijk een gepast antwoord te geven op je vraag.Hou wel rekening met een iets langere wachttijd op dit moment.Heeft je vraag betrekking tot het Covid-19 virus?Bekijk je even onze ´Veelgestelde vragen ´? Misschien vind je hier al een antwoord:s:www.mediamarkt.be/nl/?layer=faqcovid19Wij danken u alvast voor uw vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Media Markt Belgie[---002:000499:50677---]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform