Terug

geen TV via Tadaam

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. V.

Naar: Tadaam

01/07/2022

geachte, op 23/06 hebben we een tadaam platinium contract afgesloten, tot op heden worden we in het gewisse gelaten en hebben we nog steeds geen tv die we kunnen bekijken, steeds komt er een error op en probeer het later opnieuw. bij Tadaam zeggen ze dat ze eraan werken maar intussen betalen we voor iets die niet werkt. dit kan toch niet, als we vragen naar wat het probleem is dan krijgen we geen antwoord, als we een nieuwe box vragen om te proberen dan is dit negatief, ze willen mijn inziens enkel geld innen en geen service geven. misschien lukt het via deze weg om nog eens tv te kijken.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform