Terug

Geen tv + slechtwerkende wifi

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

O. V.

Naar: Telenet

19/06/2023

Beste Wij (mijn vriend en ik) zijn sinds 22 februari verhuist. Wij vragen aan telenet om onze digicorder en wifi ook te verhuizen, de nieuwe installatie heeft een maand op zich laten wachten. Ze beloofden een technieker te sturen, uiteindelijk na 1 maand. Op 27 maart hebben we een nieuwe digicorder die tot op de dag vandaag nog steeds niet werkt waardoor wij al bijna 3 maanden zonder tv zitten maar er wel voor betalen. Sinds vorige week dinsdag doet onze wifi ook niet meer wat het hoort te doen. We kunnen meer niet verbinden dan wel. We hebben al enkele keren gebeld en naar een telenet winkel geweest en krijgen telkens hetzelfde antwoord: “oei, we zullen dit zo snel mogelijk oplossen.” Nu hebben wij voor de maand juni een factuur gekregen van €177. Een hoog bedrag voor uiteindelijk er niks van te hebben. Kunt u ons helpen?


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform