Terug

Geen tv en na een maand nog niet opgelost

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. V.

Naar: Scarlet

07/12/2023

Ik belde al meerdere keren met Scarlet om het probleem aan te kaarten dat ik geen tv kan kijken , na amper 10 minuten kijken valt alles stil en krijg ik een melding dat er een onverwacht probleem opgetreden is . Vandaag kwam er een technieker langs die anderhalf uur bezig was met de instellingen maar die zei op den duur dat hij het moest opgeven en er niets kon aan doen . Het schijnt trouwens een algemeen probleem te zijn sinds maart 2023. Het word dus hoog tijd dat Scarlet er iets aan doet wat die gaan klanten bij hopen verliezen . Een tegemoetkoming zou hier correct zijn naar de gedupeerden en bij deze eis ik dit ook

Berichten (5)

Scarlet

Naar: C. V.

13/12/2023

Beste,We hebben de klacht CPTBE01933003-84) met als Scarlet referentie 15277669 in behandeling genomen.Naar aanleiding van uw schrijven willen wij u meedelen dat wij op afstand niet onmiddellijk een reden hebben waarom dit probleem zich voordoet. We hebben besloten om weer een technieker te sturen op maandag 18/12/202ont3 in de namiddag. Indien dit niet zou passen gelieve ons zsm te verwittigen. Van zodra het probleem is opgelost zal men de nodige compensatie toekennen.Tot slot bied ik in naam van Scarlet onze oprechte en welgemeende excuses aan.Met vriendelijke groeten,Nancy L.Scarletscarlet.beScarlet is een handelsmerk van Proximus nv van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel

C. V.

Naar: Scarlet

13/12/2023

Er zijn heel veel klanten die hetzelfde probleem hebben heb ik gehoord . Jullie moeten er dus wel degelijk van op de hoogte zijn . Ik moet nu films huren en zou die graag vergoed krijgen . Het is al een maand dat ik zonder tv zit

Scarlet

Naar: C. V.

19/12/2023

Beste,We hebben de klacht CPTBE01933003-84) met als Scarlet referentie 15277669 in behandeling genomen.Terugkerend op uw schrijven willen wij u meedelen dat het bedrag van 9,98 euro werd in mindering gebracht worden op het factuur van de maand december ( zie bijlage).Tot slot bied ik in naam van Scarlet onze oprechte en welgemeende excuses aan.Met vriendelijke groeten,Nancy L.Scarletscarlet.beScarlet is een handelsmerk van Proximus nv van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 BrusselNancy LademacherHigh Care Operations Support AgentVIP.Escalation@scarlet.biz-www.scarlet.beScarlet is een handelsmerk van Proximus nv van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 BrusselScarlet est une marque de la société de droit public Proximus SA, Boulevard du Roi Albert II 27, B-1030 Bruxelles

C. V.

Naar: Scarlet

23/12/2023

9.98 korting ? Dat is geen service , ik wens helemaal geen tv te betalen deze maand want ik kon geen tv kijken en dit al sinds meer dan een maand . Wilt u uw klanten behouden ? Behandel ze dan op een correcte manier of ik verander van leverancier. Er kwam twee maal een technicus langs en twee maal moest ik horen dat ze het probleem niet kunnen oplossen .

Scarlet

Naar: C. V.

03/01/2024

Beste,We hebben de klacht CPTBE01933003-84 met als Scarlet referentie 15277669 in behandeling genomen.Terugkerend op uw schrijven willen wij u meedelen dat onze klantendienst al een creditnota ter waarde van 25,00 euro heeft toegekend op het openstaande factuur van de maand. Er worden geen extra compensatie toegekend.Met vriendelijke groeten,Nancy L.Scarletscarlet.beScarlet is een handelsmerk van Proximus nv van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform