Terug

Geen TV en internet

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

T. H.

Naar: Proximus

19/09/2023

Beste, op 26/08/23 hebben we melding gedaan dat we geen internet en TV meer konden gebruiken. Op 29/8 kwam een technicus langs die vertelde dat er een kabel in onze straat beschadigd was, maar dat een lasser dit binnen de 3 werkdagen zou herstellen. Vandaag 19/09 is dit nog steeds niet opgelost. Na talloze telefoontjes (op 1/9,6/9,7/9,8/9,11/9,15/9,16/9) moeten we telkens ons verhaal opnieuw doen, krijgen we valse beloftes (lasser komt op 8/9, lasser komt zeker ten laatste op 15/9,... ) , krijgen we onvriendelijke personen aan de lijn met als kers op de taart vandaag : zeer onvriendelijke dame die heel geërgerd zei dat het enige wat we kunnen doen, is wachten tot dispatch ons contacteert, maar dat ze totaal niet wist wanneer dit zou zijn (binnen een week, 2 weken, een maand, 2 maanden,... ??) en toen gewoon de telefoon afsmeet!! Dit is puur onprofessionalisme. We betalen maandelijks genoeg en dan op deze manier behandeld worden,is schandalig.

Berichten (3)

Proximus

Naar: T. H.

22/09/2023

Geachte heer,mevrouwHierbij bevestig dat ik de klacht van mevrouw Tina Heye in behandeling heb genomen. Wij zullen de klant zo snel mogelijk telefonisch op de hoogte brengen van de opvolging van de klacht.MvgHet Proximus TeamContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2023-09-19-16.26.29.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921001528559]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality Ref. [THREAD_ID:1921001528559]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality

Proximus

Naar: T. H.

26/09/2023

Geachte heer,mevrouwKlant wordt verder geholpen door onze collega's van de buiten dienst.MvgHet Proximus TeamContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2023-09-19-16.26.29.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921001633806]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality Ref. [THREAD_ID:1921001633806]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality

T. H.

Naar: Proximus

28/09/2023

Beste, de klucht gaat verder. Sinds mijn klacht werd ik gecontacteerd door de klantendienst en leek het alsof het in orde zou komen. Op 26/9 om 8u30 zou een lasser de kabel komen herstellen. Er is opnieuw niemand komen opdagen. Intussen weer iedere dag aan de lijn gehangen met jullie. Sinds de klacht wordt ik op de hoogte gehouden door iemand van jullie back office team, die me vertelde dat er geen afspraak zichtbaar is in het systeem en of ik zelf nog eens naar jullie technische dienst kan bellen want dat dit buiten haar bevoegdheid valt. Na 10-tallen telefoontjes van soms tot een uur, ben ik het beu om telkens jullie menu te moeten doorlopen en telkens afgescheept te worden. Hoe moeilijk kan het zijn dat als de lasser op 26/9 niet is komen opdagen, om onze nieuwe datum te bevestigen! Maar nee, het enige antwoord dat we krijgen is, dat er geen nieuwe datum in jullie systeem staat. Op technische dienst wordt altijd gezegd dat ze geen datum zien en dat dispatch ons zal contacteren als lasser langs zal komen, maar na bijna 5 weken lukt dit nog steeds niet!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform