Beste, op 26/08/23 hebben we melding gedaan dat we geen internet en TV meer konden gebruiken. Op 29/8 kwam een technicus langs die vertelde dat er een kabel in onze straat beschadigd was, maar dat een lasser dit binnen de 3 werkdagen zou herstellen. Vandaag 19/09 is dit nog steeds niet opgelost. Na talloze telefoontjes (op 1/9,6/9,7/9,8/9,11/9,15/9,16/9) moeten we telkens ons verhaal opnieuw doen, krijgen we valse beloftes (lasser komt op 8/9, lasser komt zeker ten laatste op 15/9,... ) , krijgen we onvriendelijke personen aan de lijn met als kers op de taart vandaag : zeer onvriendelijke dame die heel geërgerd zei dat het enige wat we kunnen doen, is wachten tot dispatch ons contacteert, maar dat ze totaal niet wist wanneer dit zou zijn (binnen een week, 2 weken, een maand, 2 maanden,... ??) en toen gewoon de telefoon afsmeet!! Dit is puur onprofessionalisme. We betalen maandelijks genoeg en dan op deze manier behandeld worden,is schandalig.