Beste Katleen,Bedankt voor je vraag in verband met je facturatie.Uit nazicht zie ik dat je facturatie geblokkeerd stond maar weer was opgestart sinds 14-11-2022. In bijlage een kopie van je 2 facturen die op heden nog open staan samen met een rekeningoverzicht.Daarnaast had je gevraagd om over te schakelen naar maandelijkse afrekeningen. Ik kan je hierover het volgende melden.Je huidige tariefplan is Eneco Zon Wind FlexEneco Aardgas Flex. Momenteel bieden wij op dit product de optie niet aan om maandelijkse afrekeningen te ontvangen. De reden hiervoor is dat de prijs van dit product gebaseerd is op een parameter die pas op het einde van elk kwartaal gekend is.Indien je graag maandelijkse afrekeningen wenst te ontvangen, kun je ervoor kiezen om over te stappen naar ons ander product: Eneco Zon Wind VariabelEneco Aardgas Variabel. De prijs van dit product is steeds aan het begin van elk kwartaal gekend.Meer informatie over de verschillende prijsformules van variabele producten vind je opwww.eneco.be/indexatie.Hou er rekening mee dat een maandelijkse afrekening ook betekent dat je elke maand je reële verbruik van de voorbije maand betaalt. Hierdoor zal je in de zomermaanden een lagere afrekening krijgen, maar in de wintermaanden een hogere. Je verbruik ligt immers hoger in de winter.Als je wenst over te stappen naar Eneco Zon Wind VariabelEneco Aardgas Variabel en graag maandelijkse afrekeningen (geen voorschotten) ontvangt, mag je dit bevestigen in antwoord op deze e-mail. Wij doen dan verder het nodige om dit in orde te brengen. Gelieve er wel rekening mee te houden datmaandelijkse afrekeningen enkel mogelijk zijn als je een digitale meter hebt.Wens je je huidige product te behouden en maandelijkse voorschotten met jaarlijkse afrekening te blijven ontvangen, hoef je niets te doen.Indien je nog verdere vragen of opmerkingen hebt, mag je me altijd contacteren. Ik help je graag verder!Ik wens je nog een prettige dag toe!Met vriendelijke groeten,TomKlantendienst Eneco