Terug

GEEN tussenkomst hospitalisatieverzekering

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. V.

Naar: Vanbreda

30/06/2023

Beste, als klant grote misleiding van bij aanvang bij telefonisch contact naar helpdesk Van Breda en tevens nalatigheid werkgever Proximus (Christine Awouters 0800/91002) welke arts/ziekenhuis moet geraadpleegd worden om te kunnen genieten van tussenkomst in de ziektekosten door de hospitalisatieverzekering.

Berichten (1)

Vanbreda

Naar: C. V.

18/07/2023

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform