Terug

Geen transparantie in kosten

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. V.

Naar: Orange

31/05/2024

Beste,Gisteren kreeg ik het bericht dat ik buiten mijn bundel heb verbruikt, met een verwijzing naar de klantendienst of de app om dit op te volgen.Via de app kan ik op geen enkele manier zien dat ik buiten de bundel heb verbruikt, ook bij het telefoneren naar de klantendienst kan niemand me zeggen vanwaar dit komt want mijn verbruik is volledig binnen de bundel.Ik wens transparantie over mijn kosten. Deze informatie is reeds beschikbaar aangezien ik hierover een bericht ontvang, echter ik kan nergens nagaan vanwaar die extra kosten komen, waar ik buiten mijn bundel kosten heb opgebouwd waardoor ik er ook niet naar kan handelen.Klantendienst kon mij niet verderhelpen, liet me weten dat ik moet wachten op mijn factuur en dan terugbellen om het DAN aan te kaarten.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform