Terug

Geen toegang tot my luminus sinds eind februafi

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. V.

Naar: Luminus

23/09/2022

BesteSinds eind februari heb ik geen toegang meer tot het online platform my luminus. Als ik me inlog krijg ik steeds de melding dat er geen geldig energiecontract is teruggevonden. En ik contact dien op te nemen met de klantendienst.Dit deed in herhaaldelijk en elke keer wordt me verzekerd dat ze op de hoogte zijn van het probleem en dat dit zo spoedig mogelijk verholpen zal worden.Ondertussen zijn we meer dan een half jaar verder en kan ik nog steeds geen tussentijdse meterstanden ingeven of mijn voorschotten aanpassen...Met vriendelijke groeten,Lien


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform