Terug

geen toegang tot mobiele gegevens

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Dienstonderbreking

Klacht

W. T.

Naar: Orange

13/05/2025

Geachte mevrouw/heer, Ik ben de houder van het contract voor telefoon: 0496/72 68 72 met KLANTENNUMMER: 1.5988931 Sinds 9/5/2025, na een software update door jullie dienst, zijn er enkele problemen waardoor ik geen gebruik meer kan maken van de dienst: met name : activatie van mobiele gegevens. Ik krijg via activatie van mobiele gegevens geen toegang tot het internet. Hierdoor kan ik geen enkele app gebruiken (Vb: bank, maps, facebook, ...). Ik krijg enkel thuis toegang tot de app's via WIFI. Ik verzoek om de definitieve oplossing van het probleem en de levering van de dienst op een niveau dat in overeenstemming is met de contractuele normen. Ik verzoek ook om erkenning van een schadevergoeding van [100€] te betalen. Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, behoud ik mij het recht voor juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen. Met vriendelijke groet Werner Tijsmans


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform