Terug

Geen toegang tot mijn account

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. D.

Naar: Scarlet

17/02/2022

Geachte,Ik heb reeds geruime tijd geen toegang meer tot mijn accounts bij scarlet. Deze dienst was in het verleden gratis. Ik zou en nieuwe account moeten aanmaken met de gegevens van de factuur wat natuurlijk niet kan. Ik heb reeds verschillende mails gestuurd naar scarlet, maar krijg geen antwoord op. Ik heb verschillende mailadressen bij deze firma. er is zelfs een mailaccount (village.uunet.be) waar ik niets meer ontvang. De mails die hierop toekomen kan ik gelukkig nog lezen omdat ik deze in het verleden heb laten omleiden. Graag had ik weer toegang gekregen tot mijn accounts.

Berichten (3)

Scarlet

Naar: B. D.

17/02/2022

Beste,We hebben de klacht CPTBE01466151-93 met als Scarlet referentie bd254148 in behandeling genomen.Naar aanleiding van uw schrijven willen wij u meedelen dat u helaas geen account kan aanmaken omdat u nog een oud Free abonnement hebt. Dit product bieden we niet meer aan en deze werd ook niet mee gemigreerd naar ons nieuw systeem. Dit product werd administratief opgezegd en door een technisch probleem bleef het technisch gedeelte nog actief.Om een account aan te maken voor mijn.scarlet, hebt u een factuurnummer nodig en een email adres. Uw hebt een geen betalend product. Dus u bezit geen facturen.Wij kunnen u niet garanderen hoelang dat dit product nog actief zal blijven. Wat we kunnen voorstellen is dat u een betalend product kiest zoals de Internet Loco aan 32,00 euro/maand of Internet Poco aan 23,00 euro/maand, en dat wij uw bestaande mailbox transfereren naar uw nieuw account. Maar dan bent u wel uw oude mails verloren. Met vriendelijke groeten,Nancy L.Scarletscarlet.beNancy L.High Care Operation Support AgentScarlet Belgium SA/NVCarlistraat 2, 1140 EVEREWeb:www.scarlet.be - BE0447.976.484

B. D.

Naar: Scarlet

17/02/2022

Geachte,Hoe komt het dat ik niet op de hoogte werd gesteld? Ook begrijp ik niet dat ik contact kan krijgen met jullie via test aankoop.Jullie veranderen iets en laat ons in het ongewisse. Ik vind dit niet kunnen.Met vriendelijke groetenBernard

Scarlet

Naar: B. D.

18/02/2022

Beste,We hebben de klacht CPTBE01466151-93 met als Scarlet referentie bd254148 in behandeling genomen.Terugkerend op uw schrijven willen wij u meedelen dat wij in 2018 onze klanten op de hoogte hebben gebracht dat we met de Free abonnenten gingen stoppen. Mits akkoord kon de klant zich inschrijven voor een betalende ADSL abonnement, de mailboxen van zijn Free abonnement werden dan overgedragen naar het Adsl abonnement.Indien u toch zou kiezen voor een Internet abonnement, kunnen we als commerciële compensatie een korting van 50,00 euro (activatiekost) toekennen.Met vriendelijke groeten,Nancy L.Scarletscarlet.beNancy LademacherHigh Care Operation Support AgentScarlet Belgium SA/NVCarlistraat 2, 1140 EVEREVIP.Escalations@scarlet.bizwww.scarlet.beWeb:www.scarlet.be - BE0447.976.484


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform