Beste,We hebben de klacht CPTBE01466151-93 met als Scarlet referentie bd254148 in behandeling genomen.Naar aanleiding van uw schrijven willen wij u meedelen dat u helaas geen account kan aanmaken omdat u nog een oud Free abonnement hebt. Dit product bieden we niet meer aan en deze werd ook niet mee gemigreerd naar ons nieuw systeem. Dit product werd administratief opgezegd en door een technisch probleem bleef het technisch gedeelte nog actief.Om een account aan te maken voor mijn.scarlet, hebt u een factuurnummer nodig en een email adres. Uw hebt een geen betalend product. Dus u bezit geen facturen.Wij kunnen u niet garanderen hoelang dat dit product nog actief zal blijven. Wat we kunnen voorstellen is dat u een betalend product kiest zoals de Internet Loco aan 32,00 euro/maand of Internet Poco aan 23,00 euro/maand, en dat wij uw bestaande mailbox transfereren naar uw nieuw account. Maar dan bent u wel uw oude mails verloren. Met vriendelijke groeten,Nancy L.Scarletscarlet.beNancy L.High Care Operation Support AgentScarlet Belgium SA/NVCarlistraat 2, 1140 EVEREWeb:www.scarlet.be - BE0447.976.484