Terug

Geen toegang tot Email-box

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Dienstonderbreking

Klacht

I. R.

Naar: Scarlet

20/11/2025

SINDS 3 DAGEN geen toegang meer tot Email account. Bij het naar de klantendienst bellen om mijn wachtwoord eens te resetten krijg ik steeds te horen om NA 24 UREN het nog eens te proberen. Ze zeggen soms dat er algemene problemen zijn, helaas kan ik dit nergens verifieren. Na elke oproep krijg ik wel een SMS met de mededeling dat mijn aanvraag is afgerond en ik de oplossing (die er niet is) kan bekijken via een link. Ook op de website krijg ik een pop-up dat al mijn diensten in orde zijn. GRTJS Ivo

Berichten (2)

Scarlet

Naar: I. R.

04/12/2025

Geachte heer, Graag bevestigen we dat we de klacht van dhr. IVO ROELANTS over Test-Aankoop goed hebben ontvangen. We nemen zo spoedig mogelijk contact op met de klant om hem/haar te informeren over de voortgang van de klacht. Met vriendelijke groeten, Frans Het Proximus-team Contacteer ons op: ===== Received from klachten@test-aankoop.be on 2025-11-20-08.30.35.000000 ======

Scarlet

Naar: I. R.

04/12/2025

Geachte heer, Graag bevestigen we dat de klacht van dhr./mevr. IVO ROELANTS over Test-Aankoop hebben verwerkt en dat de klant is geïnformeerd over de oplossing. Met vriendelijke groeten, Frans Het Proximus-team Contacteer ons op: ===== Received from klachten@test-aankoop.be on 2025-11-20-08.30.35.000000 ======


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform