Terug

Geen toegang tot digitale tv

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Dienstonderbreking

Klacht

M. K.

Naar: Telenet

19/06/2024

Geachte mevrouw/heer, Ik ben de houder van het contract voor [telefoon/internetlijn/televisieabonnement] met klantnummer Sinds 19/04/2024 zijn er enkele problemen waardoor ik geen gebruik meer kan maken van de dienst digitale tv na het installeren van twee nieuwe tv-boxen door een installateur van Telenet. Ik heb het probleem al gemeld op 19/4/2024 en als laatste op 19/06/2024 via telefoon zonder enig positief resultaat. Ik verzoek om de definitieve oplossing van het probleem en de levering van de dienst op een niveau dat in overeenstemming is met de contractuele normen. Ik verzoek ook om erkenning van een schadevergoeding van minstens 2 maanden abonnementskosten die overeenkomen met de tarieven van digitale tv te betalen. Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, behoud ik mij het recht voor juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen. Met vriendelijke groet


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform