Terug

geen toegang tot account

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: Keytrade Bank

16/02/2023

In het najaar 2022 merkte ik dat ik geen toegang meer had tot mijn account. Mijn toegangscode (destijds nog van Fortuneo) werd niet aanvaard.20/11/2023 bezorgde ik aan Keytrade een nieuw aanvraagformulier (Aanvraag nieuwe logon, Hardkey of Softkey) met een scan van mijn identiteitskaart. Op 23/01/2023 had ik nog steeds geen reactie ontvangen. Daarom bezorgde ik een herinnering aan de klantendienst van Keytrade. Op 02/02/2023 kreeg ik van Keytrade (info@keytradebank.com) een mail waarin gevraagd werd om mijn mailadres te valideren.Op 05/02/2023 vroeg ik hoe ik mijn mailadres zou kunnen valideren wanneer mijn toegang tot het platform niet toegekend is.Op 09/02/2023 krijg ik een mail met de vraag om telefonisch contact op te nemen met de klantendienst van Keytrade. Ik probeer meermaals maar krijg geen gehoor.Het duurt inmiddels 3 maanden en ik heb nog steeds geen toegang tot mijn account, kan geen rekeningstand raadplegen en geen overschrijvingen doen. Via deze weg wil ik aandringen om ASAP toegang te krijgen tot mijn account.

Berichten (3)

Keytrade Bank

Naar: A. C.

17/02/2023

Beste,Onze dienst Quality Care heeft uw klacht goed ontvangen.Wij hebben de klant gecontacteerd.Met vriendelijke groetenDavid Sache Quality OfficerKeytrade Bank, Belgian branch of Arkéa Direct Bank SA (France)Vorstlaan 100 Blvd. du Souverain, B-1170 Brussels32(0)2 679 90 00qualitycare@keytradebank.com

A. C.

Naar: Keytrade Bank

04/03/2023

Zoals beloofd door Keytrade, heb ik inmiddels de nodige hulpmiddelen ontvangen om toegang te verkrijgen tot mijn account.Wanneer ik de nieuwe inlogmethode gebruik (via HardKey), wordt mijn toegang tot het account echter niet toegestaan. Nadat ik de cijfercode heb ingevuld vanuit de HardKey en ik druk op "inloggen", dan gebeurt er niets. Ik ontvang geen melding, maar krijg ook geen toegang. Ik heb de inlogmethode uitgeprobeerd via verschillende browsers en vanop verschillende toestellen met telkens hetzelfde resultaat.

Keytrade Bank

Naar: A. C.

13/03/2023

Beste,Wij hebben uw antwoord goed ontvangen.Wij hebben de klant gecontacteerd.Met vriendelijke groetenDavid Sache Quality OfficerKeytrade Bank, Belgian branch of Arkéa Direct Bank SA (France)Vorstlaan 100 Blvd. du Souverain, B-1170 Brussels32(0)2 679 90 00qualitycare@keytradebank.com


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform