Terug

Geen toegang tot aangekochte dienst (Minecraft account)

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. V.

Naar: MICROSOFT

25/03/2024

Beste,Ik kocht het spel Minecraft op 19 december 2010, toen het nog in handen was van Mojang. Dit was 14 jaar geleden, tijdens alpha periode.Mijn login account was toen een minecraft premium account, die in 2013 gedwongen gemigreerd werd naar een Mojang account.Ik deed deze bestelling met een e-mail adres waar ik geen toegang meer toe had (Microsoft sloot deze af wegens inactiviteit...), maar via een support ticket kon ik de account naam overzetten naar een nieuwer e-mail adres.Nu heb ik de laatste jaren weinig minecraft gespeeld, en ik hield ook mijn oude gmail account niet meer nauwgezet in het oog.Ondertussen is er blijkbaar OPNIEUW een account migratie geweest, nu van Mojang naar Microsoft account.Microsoft stelde een deadline op, en iedereen die niet op tijd was, verliest blijkbaar gewoon toegang tot het spel.Aangezien ik niet heb ingestemd met deze wijziging, en geen enkele andere EULA of andere overeenkomst heb, heeft microsoft het recht niet om mijn aankoop te verwijderen of mij de toegang hiertoe te ontzeggen.

Berichten (3)

K. V.

Naar: MICROSOFT

12/04/2024

Hallo,Zou ik hierop enige feedback kunnen krijgen aub?

K. V.

Naar: MICROSOFT

29/04/2024

Hallo, het duurt nu reeds 35 dagen zonder reactie.Kan ik hier een reactie op krijgen aub?

K. V.

Naar: MICROSOFT

29/04/2024

Hallo, het duurt nu reeds 35 dagen zonder reactie.Kan ik hier een reactie op krijgen aub?


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform