Terug

Geen toegang met abonnement

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. D.

Naar: PLOPSALAND

24/09/2021

Een jaarlijks abonnement in Plopsa. Gedurende september elke zondag geweigerd aan de ingang met abonnement gezien privé evenement

Berichten (2)

PLOPSALAND

Naar: B. D.

30/09/2021

Geachte mevrouw, heer,In bijlage laten wij u onze reactie geworden.Mochten er nog vragen of opmerkingen zijn, aarzel dan niet opnieuw contact op te nemen.Met vriendelijke groeten,Véronique Prims Véronique PrimsLegal Manager Plopsa GroupVeronique.Prims@plopsa.be+32 (0)58 42 02 02www.plopsa.comLegal Disclaimer

B. D.

Naar: PLOPSALAND

30/09/2021

HiEr wordt enkel een verklaring uiteengezet waarom we niet binnen mochten. Als er een jaarabonnement wordt aangekocht gaat men er toch van uit dat men binnen kan, het HELE jaar… Er waren trouwens al heel wat mensen , we zagen ze ook vertrekken, dus deze beslissing was niet op basis van de capaciteit.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform