Terug

Geen toegang meer tot mailbox

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. D.

Naar: Telenet

30/05/2024

Beste,Tot in maart had ik een business quadruple abonnement bij Telenet. Wegens ontbinding van de vennootschap heb ik dit dan laten omzetten naar een residentieel abonnement. Dit is gelukt maar gedurende drie maanden is de facturatie dan nog op de vennootschap doorgelopen. Dit werd telkens 'opgelost' via een kredietnota en probleem doorgegven aan de 'achterliggende dienst'. Dit is nu uiteindelijk min of meer goedgekomen. Verder gebruiken wij ook de Telenet TV-App in het buitenland, waar we op heden zijn in ons eigen vakantiehuis, en nu bleek die niet meer te werken. Die was nog verbonden aan mijn business abonnement en was men dus vergeten omzetten naar mijn residentieel abonnement. Dit werd toegegeven en via de klantendienst heeft men dit proberen rectificeren. Daarvoor moest mijn email adres, dat als basis dient voor toegang tot de TV App, eerst op het business abonnement verwijderd te worden en daarna terug aangemaakt op het residentieel abonnement. Het verwijderen is gelukt doch voor het aanmaken van de mailbox op het residentieel abonnement diende men een login te creëren en dat proces is misgelopen en gaf een onbekende error. Terug werd dit doorverwezen naar de 'achterliggende dienst' en werd beloofd door de klantendienst medewerker dat er diezelfde dag nog zou terugbeld worden door die dienst. Niks gehoord natuurlijk. Het meest vervelende is nu dat ik hierdoor GEEN TOEGANG MEER HEB TOT MIJN EMAILS! Het niet kunnen werken met die TV App tot daar dan nog aan toe, dat kan gedeeltelijk opgevangen worden door te casten vanuit de individuele apps van de diverse zenders, maar geen email toegang meer hebben is veel erger en niet aanvaardbaar. Wij verhuren ook onze vakantiewoning en kunnen hierdoor niet meer communiceren met aankomende gasten noch met de diverse verhuurplatformen via dewelke wij verhuren. Dit zal moeilijkheden en reputatieschade veroorzaken en dus verlies van inkomsten op korte en langere termijn. Deze morgen met de klantendienst teruggebeld en men kan daar met geen benadering zeggen wanneer het probleem mogelijks kan opgelost worden. Dit is onaanvaardbaar en mijn vraag is dan ook wat jullie ervaring is met een dergelijk probleem bij Telenet en of jullie hierin kunnen tussenkomen? Met dank voor jullie antwoord per kerende. Met vriendelijke groet,Peter De Ruyck

Berichten (1)

Telenet

Naar: P. D.

30/05/2024

Beste,Wij hebben uw klacht goed ontvangen en in behandeling genomen.Wij zullen u hier persoonlijk over contacteren.Met vriendelijke groet,SanneTelenet KlantendienstConfidential - Limited Confidential - Limited***************************************************************Dit e-mail bericht inclusief eventuele ingesloten bestanden kan informatie bevatten die vertrouwelijk is en/of beschermd door intellectuele eigendomsrechten. Dit bericht is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde(n). Elk gebruik van de informatie vervat in dit bericht (waaronder de volledige of gedeeltelijke reproductie of verspreiding onder elke vorm) door andere personen dan de geadresseerde(n) is verboden. Indien u dit bericht per vergissing heeft ontvangen, gelieve de afzender hiervan te verwittigen en dit bericht te verwijderen.This e-mail and any attachment thereto may contain information which is confidential and/or protected by intellectual property rights and are intended for the sole use of the addressees. Any use of the information contained herein (including but not limited to total or partial reproduction or distribution in any form) by other persons than the addressees is prohibited. If you have received this e-mail in error, please notify the sender and delete its contents.Ce courriel et les annexes eventuelles peuvent contenir des informations confidentielles et/ou protegees par des droits de propriete intellectuelle. Ce message est adresse exclusivement e son (ses) destinataire(s). Toute utilisation du contenu de ce message (y compris la reproduction ou diffusion partielle ou complete sous toute forme) par une autre personne que le(s) destinataire(s) est formellement interdite. Si vous avez recu ce message par erreur, veuillez prevenir l expediteur du message et en detruire le contenu.***************************************************************


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform