Terug

geen toegang meer tot KBC app

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. D.

Naar: KBC Bank

25/01/2024

beste KBC, sinds een aantal weken week kan ik niet meer op de KBC app. (en dus ook it's me is nu onbruikbaar, want dit was hieraan gelinkt). Dit nadat ik via de app werd verwittigd (slechts 3 weken) dat ik een update moest uitvoeren. Jullie gaven zelf aan dat, indien die update niet mogelijk is, mijn toestel wellicht niet (meer) compatibel is en ik dus best een ander aanschaf, waarbij jullie korting gaven van 15% op een beperkt aantal types van een bepaald merk.Welnu, ik vind dit oneerlijk. Ik leef zuinig en probeer bewust niet teveel te consumeren. Mijn gsm werkt nog prima en ik ben/was helemaal niet van plan een nieuwe te kopen. Ik doe liever niet mee aan de wegwerpmaatschappij...Ik heb hierover met jullie diensten gebeld, maar ook daar kreeg ik te horen dat het nu eenmaal zo is en dat ik ter compensatie die korting op een nieuw toestel krijg.... (waarna ik doorverbonden werd voor meer info over die korting maar tevergeefs gedurende 35min in wacht werd gezet)Ik begrijp dat jullie voor de cyberveiligheid nieuwe versies moeten maken, maar ik vind dat jullie rekening moeten houden met jullie publiek. Zij die niet de laatste versie kunnen updaten owv een ouder model gsm, moeten jullie misschien de kans geven een KBC app te behouden die veilig is, maar met misschien wat minder extra's (zoals betalend parkeren, tickets NMBS, De Lijn,...) en gewoon de basis: mobiel bankieren.Ik zou het fijn vinden indien jullie deze laatste suggestie willen onderzoeken, want ik denk niet dat ik de enige ben die al gewoon tevreden zou zijn met een vereenvoudigde, werkende bankapp.Ik hoop op een gunstig antwoordvriendelijke groetKatie

Berichten (1)

KBC Bank

Naar: K. D.

25/01/2024

Dit is een automatisch bericht, gelieve hier niet op te reageren. KBC Klachtenmanagement heeft uw mail goed ontvangen.1. Ofwel is uw mail voor onze dienst bestemd:U krijgt een ontvangstmelding (met het dossiernummer en de naam van de dossierbeheerder) en/of een antwoord. Deze krijgt u via het communicatiekanaal van uw voorkeur: digitaal of post.Digitale communicatie vindt u:- In KBC Mobile: via het icoon 'Mijn KBC' (helemaal onderaan) - documenten - uw naam- In KBC Touch: via het icoon 'Berichten' (rechts boven) - documenten - uw naam2. Ofwel is uw mail niet voor onze dienst bestemd:Dan zorgen wij dat uw mail bij de juiste dienst terechtkomt die u zal contacteren.Hebt u een praktische vraag? Dan kunt u terecht bij KBC Live op het nummer 078 152 153, op werkdagen van 8 tot 22 uur, en op zaterdag van 9 tot 17 uur, of via de website www.kbc.be/live.Wij vragen u met aandrang om enkel die informatie mee te delen die relevant is voor de behandeling van uw klacht. Mocht u in uw bericht bijzondere categorieën van persoonsgegevens in de zin van artikel 9 van de AVG vermelden, dan geeft u door versturen ervan uw expliciete toestemming aan KBC, en meer specifiek de dienst Klachtenmanagement, om deze gegevens te mogen verwerken in het kader van de behandeling van uw klacht. Meer informatie over de verwerking van uw persoonsgegevens, vindt u hier.---Ceci est un message automatique: veuillez ne pas y répondre. Le service de Gestion des plaintes de KBC a bien reçu votre mail.1. Votre mail est destiné à notre service:Vous recevrez un accusé de réception (avec le numéro de dossier et le nom du gestionnaire de dossier) et/ou une réponse. Vous les recevrez par le canal de communication de votre choix: digital ou postal.Vous trouverez la communication digitale:- dans KBC Mobile: via l'icône 'My KBC' (en bas de l'écran) - documents - votre nom.- dans KBC Touch: via l'icône 'Messages' (en haut à droite) - documents - votre nomVous recevez une notification dès qu'un document est disponible.2. Votre mail n'est pas destiné à notre service:Nous ferons parvenir votre mail au service compétent, qui vous contactera.Une question pratique? N'hésitez pas à contacter KBC Live au 078 152 154, les jours ouvrables de 8 à 22 heures et le samedi de 9 à 17 heures ou via le site web www.kbc.be/live.Nous vous demandons instamment de communiquer uniquement les données indispensables au traitement de votre plainte. Le fait d’inclure dans votre message des données à caractère personnel relevant des catégories spéciales visées à l’article 9 du RGPD implique que vous autorisez, par cet envoi KBC et, d’une manière plus spécifique, le Service Gestion des Plaintes , à traiter ces données dans le cadre du traitement de votre plainte. Vous trouverez ici de plus amples informations sur le traitement réservé à vos données à caractère personnel.Disclaimer


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform