Terug

Geen toegang meer door QR-code

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. R.

Naar: Basic-Fit

18/10/2022

Beste,De invoering van de QR-code toegang leek een interessante zet maar uiteindelijk leverde dit veel problemen omdat de kaart daarna ongeldig werd. Met als gevolg dat ik mij via de app en de kiosk niet meer kan inloggen omdat het systeem mij niet meer als member herkend. Daarnaast zou ik terug kunnen betalen voor een kaart aan te maken en €10 betalen maar dit gaat niet aangezien ik ‘geen lid’ meer ben! Ik had nog een abonnement lopen tot 30 april 2023 en aan de balie is er geen enkel personeelslid dat mij hiermee kan helpen omdat ik niet meer ‘herkend’ word als lid nu mijn kaartnummer ongeldig is. Als trouwe klant zou ik hier toch verandering willen zien en oplossingen! Daarnaast hebben we tijdens de Corona tijd maar 1 van de 2 voordelen gehad omdat ik mijn abonnement in 1 keer betaald heb. We waren vergeten terwijl wij (de directe betalers) jullie wel het snelst betaald hebben. Vriendelijke groeten,Arunee Rungsanthiah

Berichten (3)

Basic-Fit

Naar: A. R.

18/10/2022

DATA NOT AVAILABLE

A. R.

Naar: Basic-Fit

13/11/2022

Beste, Er zijn nu al enkele weken gepasseerd. Ik heb nog altijd geen reactie of oplossing ontvangen van jullie. Ik wil dit zo snel mogelijk afhandelen. Anders zal dit via een advocaat gaan. Vriendelijke groeten Arunee Rungsanthiah

Basic-Fit

Naar: A. R.

13/11/2022

We hebben je melding ontvangen!Wij hebben je melding in goede orde ontvangen en ingevoerd in onze administratie. Je melding is aangemaakt met het volgende support call nummer:Support Call Nummer: 09848281 Wanneer je vragen hebt of ons nog aanvullende informatie wilt verstrekken over deze melding kun je refereren naar bovenstaand referentienummer. Dit kan ons helpen jouw melding snel en efficiënt af te handelen.Weet je dat je veelgestelde vragen ook op onze website kunt vinden? Daarnaast kun je ook steeds meer dingen zelf wijzigen nadat je bent ingelogd op "My Basic-Fit"!Zodra er inhoudelijk meer bekend is, stellen wij je hiervan direct op de hoogte. Binnen 3 werkdagen hopen we je een antwoord op je vraag te geven. Op dit moment is het erg druk, waardoor het iets langer kan duren. Onze excuses voor eventuele vertraging!Alle verzoeken worden verwerkt op basis van de datum waarop je ons de e-mail hebt gestuurd.Wij vertrouwen erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met sportieve groet,Customer SupportBasic-Fit België


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform