Geachte mevrouw/heer,
Op 10/05/2025kocht ik een dweil stofzuiger van valberg f 5 in uw winkel en betaalde ik er 178,41€ voor.
Na 10/05/2025 vanaf de aankoop, vertoont het product gebreken waardoor het niet meer voldoet aan het doel waarvoor het is aangeschaft.
In het bijzonder het toestel is aangeraden geweest door u collega in de winkel voor huisdieren haar en de dweil stofzuiger doet dit niet.
Ik heb reeds 2 maal geprobeerd de stofzuiger terug in te leveren maar er werd zelfs niet naar mijn lastig met gekeken alsook werd er eerst gezegd er zijn gebruikssporen en de 2 de maal was het omdat het nat is geweest.
Ik kwam op 14/05/2025 met het toestel terug waarbij ik u een mail stuurde en geen antwoord op kreeg alsook de klantendienst verwittigd die mij zei dat de winkel mij moet helpen hiermee en op 16/05/ 2025 kwam ik nogmaals terug maar werd weer naar huis gestuurd
Aangezien wij al jaren klant zijn en nooit eerder miserie gehad hebben met jullie vind ik dit uiterst onprofessioneel en kan dit niet als dit in garantie valt.
Wij kochten al reeds bij jullie :
Wasmachine,droogkast,diepvries,gsm,gsm,cadeaus robotstofzuiger voor mijn schoonzus,kookplaat. Nu met dit hebben we een probleem En kunnen jullie ons zogenaamd niet helpen
Overeenkomstig de wettelijke garantie van 2 jaar verzoek ik u derhalve om reparatie van het product en indien dit onmogelijk of buitensporig kostbaar blijkt, om vervanging van het product zonder kosten voor mij, of anders ontbinding van de overeenkomst met terugbetaling van de aankoopprijs.
Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen.
Met vriendelijke groet,
Bijlagen:
• Betalingsbewijs