Terug

Geen terugname dweil stofzuiger valberg

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Garantie

Klacht

N. M.

Naar: ELECTRO DEPOT

17/05/2025

Geachte mevrouw/heer, Op 10/05/2025kocht ik een dweil stofzuiger van valberg f 5 in uw winkel en betaalde ik er 178,41€ voor. Na 10/05/2025 vanaf de aankoop, vertoont het product gebreken waardoor het niet meer voldoet aan het doel waarvoor het is aangeschaft. In het bijzonder het toestel is aangeraden geweest door u collega in de winkel voor huisdieren haar en de dweil stofzuiger doet dit niet. Ik heb reeds 2 maal geprobeerd de stofzuiger terug in te leveren maar er werd zelfs niet naar mijn lastig met gekeken alsook werd er eerst gezegd er zijn gebruikssporen en de 2 de maal was het omdat het nat is geweest. Ik kwam op 14/05/2025 met het toestel terug waarbij ik u een mail stuurde en geen antwoord op kreeg alsook de klantendienst verwittigd die mij zei dat de winkel mij moet helpen hiermee en op 16/05/ 2025 kwam ik nogmaals terug maar werd weer naar huis gestuurd Aangezien wij al jaren klant zijn en nooit eerder miserie gehad hebben met jullie vind ik dit uiterst onprofessioneel en kan dit niet als dit in garantie valt. Wij kochten al reeds bij jullie : Wasmachine,droogkast,diepvries,gsm,gsm,cadeaus robotstofzuiger voor mijn schoonzus,kookplaat. Nu met dit hebben we een probleem En kunnen jullie ons zogenaamd niet helpen Overeenkomstig de wettelijke garantie van 2 jaar verzoek ik u derhalve om reparatie van het product en indien dit onmogelijk of buitensporig kostbaar blijkt, om vervanging van het product zonder kosten voor mij, of anders ontbinding van de overeenkomst met terugbetaling van de aankoopprijs. Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen. Met vriendelijke groet, Bijlagen: • Betalingsbewijs

Berichten (4)

ELECTRO DEPOT

Naar: N. M.

19/05/2025

Beste, Het is spijtig. Kunt u uw bestelingsnummer me geven aub? Alvast bedankt Mvg Giacoma Op 17 mei 2025 om 09:45:41 UTC schreef Klachten klachten@test-aankoop.be: ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ [XRXY55-M9V0W]

N. M.

Naar: ELECTRO DEPOT

19/05/2025

Beste de factuurnummer is B6590334487/001 Klantnummer is 574679GA Waterzuiger valberg f5 934112 Mvg Natacha montens De factuur staat op naam van mijn man Steven Verschaeve met Rijksregister nummer 96082844907

ELECTRO DEPOT

Naar: N. M.

20/05/2025

Beste, Bijgevoegd vindt u uw factuur voor bestelling -. We wensen u een aangenaam gebruik van uw product. Met vriendelijke groeten, Het Electro Depot Klantenserviceteam Op 19 mei 2025 om 19:30:15 UTC schreef Klachten klachten@test-aankoop.be: ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ [E4DMYW-2G2Z6]

N. M.

Naar: ELECTRO DEPOT

20/05/2025

Ik wens geen factuur. Ik wens een oplossing om een om omruiling van het apparaat of een terugbetaling van het apparaat dat ik kocht die jullie winkel te Oostende niet willen terug nemen en terwijl dit binnen de wettelijke termijn valt onder garantie. In bijlage de rekening van het apparaat waar alles opstaat. Dus gelieve met een oplossing te komen of ik stuur dit door naar de juridische dienst want ik ben het beu om al na ondertussen 5 keer geprobeerd te hebben voor een oplossing ik nog steeds niet verder ben gekomen. Mvg

Bemiddeling door Testaankoop 21 mei 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform