Terug

Geen teruggave van geannuleerde vlucht

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. R.

Naar: Brussels Airlines

23/09/2023

Beste,Op 17 mei 2023 hadden we met 7 vrouwen een citytrip geboekt naar Barcelona (van 17/5 tem 20/5). Tijdens het boarden werd ineens de vlucht geannuleerd, niet echt duidelijk wat de reden was. We werden herboekt naar een vlucht op 18/5 in de namiddag via Munchen zodat we pas s’avonds in Barcelona zouden arriveren. We hebben deze niet genomen omdat de periode dan veel tekort zou zijn. We dienden in 2 groepen een klacht in nl 2307-SN-01570 en 2307-SN-01569 om een terugbetaling van ons ticket te vragen en een eventuele compensatie van reeds gemaakte kosten ( 1 nacht hotel, tickets voor bezienswaardigheden en taxi naar de luchthaven). We kregen van 1 claim een antwoord dat het niet de fout was van Brussels airlines en niets konden vergoeden en de andere “we zijn ermee bezig,het is druk enz”. Wij kunnen ons hier niet in vinden en schakel daarom testaankoop in.MvgBrenda Roofthooft


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform