Terug

Geen terugbetaling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

C. C.

Naar: Maisons du monde

22/03/2025

Op 30/11/2024 plaatste ik bij Maisons Du Monde te Lochristi een bestelling van 8 meubelstukken ter waarde van 3.632,00 euro. Bestelling met nummer: 209600121 CRM: 042611851 De bestelling zou geleverd worden tussen 17-27/01/2025. Toen de leverdatum verstreek en ik geen meubels geleverd kreeg, naam ik contact op met het Maisons Du Monde filiaal te Lochristi. Deze brachten mij in contact met de klantendienst dewelke mij meedeelde dat er vertraging was bij de bestelling. De voorzien leverdatum schoof op naar eind februari, begin maart 2025. Begin maart 2025 nam ik opnieuw contact op met de klantendienst om een stand van zaken te verkrijgen omtrent mijn bestelling. Er werd mij opnieuw gezegd dat de bestelling extra vertraagd was omwille van 1 stuk dat niet leverbaar was. De nieuwe voorziene leverdatum schoof op naar half april. Inmiddels waren we reeds 15 weken verder na de aankoopdatum… Op 10/03/2025 ontving ik een mail van de klantendienst dat Maisons Du Monde zelf mijn volledige bestelling automatisch geannuleerd had. Dit zonder enige uitleg. Na zelf meermaals contact te nemen deelde de klantendienst mij mede dat zij zouden instaan voor de terugbetaling van mijn bestelling ter waarde van 3.632,00 euro. Dit zou gebeuren tussen de 2-5 werkdagen. Ik gaf mijn rekenignnummer aan de klantendienst. Heden 22/03/2025 heb ik nog steeds geen terugbetaling mogen ontvangen. Graag wens ik de volledige terugbetaling van deze bestelling

Bemiddeling door Testaankoop 26 maart 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform