Geachte mevrouw/heer,
Op 13/05/2024 heb ik in uw online winkel een AirPods Max gekocht, waarbij ik het bedrag van 1071,61€ plus 0€ voor verzendkosten heb betaald.
Bij de levering van het product, die plaatsvond op 14/05/2024, heb ik, na kennis te hebben genomen van de kenmerken ervan, besloten gebruik te maken van het herroepingsrecht. Ik heb u op 14/05/2024 een mededeling in die zin gestuurd per via telefoon.
Op 14/05/2024 antwoordde u mij dat u het verzoek om teruggave aanvaardde en gaf u mij instructies voor de terugzending van de goederen. Ik heb uw instructies opgevolgd en heb op 16/05/2024 de bevestiging ontvangen dat het product bij u is aangekomen.
Tot op heden, na 27 dagen, heb ik echter nog geen terugbetaling ontvangen van de betaalde prijs van 1071,61€ Ik nodig u uit mij dit bedrag zo spoedig mogelijk te betalen .
Ik wacht op uw antwoord binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief. Dit schrijven geldt als ingebrekestelling.
Met vriendelijke groet,
Bijlagen:
• Orderbevestiging
• Betalingsbewijs
• Kopie van het bericht van herroeping + ontvangstbewijs