Terug

Geen terugbetaling

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Bestelling

Klacht

S. W.

Naar: ZALANDO

08/12/2025

Geachte, Ik neem contact op in verband met een probleem met een bestelling bij Zalando. Ik heb een riem besteld en deze conform de retourprocedure van Zalando teruggestuurd. Ik beschik over het officiële terugzendbewijs. Wanneer ik de track-and-trace opvolg, zie ik dat het pakket volgens de vervoerder nog steeds “onderweg” is, hoewel het al geruime tijd geleden werd verzonden. Ondanks het feit dat ik mijn retourverplichting correct ben nagekomen en het verzendbewijs heb, weigert Zalando mij verder te helpen. Zij blijven aandringen op betaling van het artikel, wat ik uiteraard weiger, aangezien ik het product tijdig heb teruggestuurd. Ik voel mij hierdoor onder druk gezet en onterecht behandeld. Ik vraag daarom uw hulp om dit dossier te onderzoeken en om Zalando ertoe aan te zetten de retour te erkennen en de onterechte betalingsaanvraag stop te zetten. Ik wil vermelden dat ik afgelopen zomer ook een Ray Ban zonnebril heb besteld en die niet in het pakket met de andere bestelde items zat. Dit kon ik niet bewijzen en ze hebben mij verplicht te betalen. Er gaat duidelijk vanalles fout! Ik kan u op verzoek alle nodige documenten bezorgen, waaronder het verzendbewijs en de communicatie met Zalando. Alvast bedankt voor uw ondersteuning. Met vriendelijke groeten, Stephanie Bex

Bemiddeling door Testaankoop

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform