Terug

geen terugbetaling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Herroeping

Klacht

N. D.

Naar: Sarenza.be

13/11/2025

Beste, Ik heb 2 artikels (2 paar schoenen) met ref. bestelnummer (dd 8/10/2025) 44682073 daags na de levering teruggestuurd naar Sarenza. Op 10/10 kreeg ik de bevestiging dat ze mijn retour goed hadden ontvangen onder nummer 12396024 (pakket ontvangen in magazijn). 1 paar werd vlot terugbetaald (betaling via Klarna) terwijl het andere paar ‘ter verificatie' stond. De situatie verandert niet desondanks zowel eerst telefonisch nadien schriftelijk de klantendienst te hebben gecontacteerd. Ik krijg steeds een standaard antwoord toegestuurd maar de status van mijn retour verandert niet. Een maand later is de ‘verificatie’ nog steeds niet uitgevoerd en zou ik dus mijn betaling via klarna dienen uit te voeren voor een paar die ik in perfecte staat reeds meer dan een maand geleden terugstuurde. Hoe kan ik deze situatie oplossen?

Bemiddeling door Testaankoop 01 december 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform