Terug

geen terugbetaling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

W. B.

Naar: bol.com

06/02/2024

BesteOp 1/12/23 heb ik mijn zoveelste bestelling gedaan bij bol.com. dit waren 2 iphones ter waarde van 2500 euro ongeveer. Ondanks persoonlijke omstandigheden heb ik deze moeten terugsturen en heb dit mooi gedaan. Tot op heden is deze retour nog steeds niet verwerkt en staat er als status dat ik te laat was met het terugsturen van de artikelen? Heb al meerdere keren contact opgezocht via telefoon en live chat en mijn retourbewijs zoveel keer doorgemaild maar nog steeds geen enkel hulp van de luie werknemers. Op dit moment ben ik radeloos en zit ik zonder iphones en zonder mijn geld... voor sommmige is 2500 euro super veel geld. ik vind dit pure diefstal van hen en is de laatste keer dat ik nog iets bij hen ga bestellen!!!Dit gaat over mijn bestelling 4039678641. ik hoop oprecht dat er tussen al die amateurs nog ene zit die mij oprecht wilt helpen...

Berichten (2)

bol.com

Naar: W. B.

06/02/2024

Beste Wasiem,Bedankt voor je reactie. Er wordt contact met je opgenomen.Met vriendelijke groet,Mike van Bol

W. B.

Naar: bol.com

06/02/2024

Ik krijg als antwoord dat er onvoldoende bewijs is terwijl ik al duizend maal mijn retourbewijs heb gestuurd naar jullie? En welke verdachte activiteiten zien jullie op mijn account? Dat ik een kabelbinder en een borstelset heb besteld? Als jullie met leugens kunnen afkomen bewijs die dan ook? Ik heb altijd al correct besteld bij jullie. En als dit jullie definitieve antwoord is dan schakel ik een advocaat in ! Geen enkel probleem succes ermee… bende dieven!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform