Terug

Geen terugbetaling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

O. M.

Naar: UBER Eats

08/07/2020

Beste,Ik heb 30 juni een bestelling gedaan bij uber eats van ongeveer 70 euro. Ik heb de bestelling nooit aangekregen. Toen ik uber eats contacteerde zeiden zij dat de chauffeur had aangebeld, mij meerdere keren heeft proberen te bellen op mijn gsm nummer en dan uiteindelijk is weg gegaan. Er heeft echter niemand aangebeld en ik heb geen berichten of telefoontjes binnen gekregen. Na dit 5 keer proberen duidelijk te maken aan uber eats willen ze nog altijd geen terugbetaling doen. Ook heb ik verschillende keren gevraagd wat er met mijn bestelling gebeurd was als deze niet was afgeleverd. Deze vraag hebben ze 4 keer ontweken dus weet ik nog altijd niet wat er met mijn bestelling gebeurd is. Ik had naar het restaurant zelf gebeld en daar zeiden ze dat ze de bestelling niet terug hadden ontvangen.Ik heb achteraf naar andere ervaringen opgezocht van andere klanten en daar heb ik bijna ook alleen maar negatieve reacties gelezen over uber eats. (zie link) Ik ben blijkbaar niet de enige die meemaakt. https://nl-be.trustpilot.com/review/ubereats.com


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform