Terug

Geen terugbetaling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

S. S.

Naar: FNAC BELGIUM

12/09/2025

Beste, Op 12 juni 2025 bestelde ik bij Fnac een nieuwe IPhone. Na lang geduld te hebben en meerdere keren bericht gestuurd waar de levering bleef , ontvang ik op 2 augustus 2025 een mail dat het bedrag was terugbetaald. Ik dacht oké dan heb ik tenminste toch mijn geld terug. De daaropvolgende dagen , weken kwam het bedrag maar niet op mijn rekening. Ik nam opnieuw contact op en er werd mij verteld dat ik in mijn klanten account mijn IBAN & BIC moest invullen en dat ik erop mocht rekenen dat het bedrag binnen de 7 dagen werd teruggestort. 7 dagen later nog steeds niks… Inmiddels zijn we al meer dan 14 dagen na deze belofte en helaas geen terugbetaling. Hopend op een spoedige rechtzetting van FNAC.

Berichten (3)

FNAC BELGIUM

Naar: S. S.

19/09/2025

Aurélie (Fnac) 19 sep 2025 13:59 CEST Beste Sanne, Bedankt voor jouw mail. We bevestigen dat de terugbetaling sinds 02/08/2025 geinitieerd is voor je bestelling 94TG5Y4244UYS en staat als refunded. Sinds welke datum werden uw bankgegevens op uw Fnac account ingevuld ? Kunt u ons bevestigen dat dit de correcte rekening nummer is : BE06751207345422 ? Alvast bedankt voor uw medewerking, Aurélie Klachten 12 sep 2025 17:45 CEST ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

S. S.

Naar: FNAC BELGIUM

20/09/2025

Hallo, Ik heb op 2 augustus een mail ontvangen dat het geld ging teruggestort worden maar heb echter nooit niks ontvangen. Zeker al een maand geleden heb ik de bankgegevens ingevuld in mijn account op jullie website. En inderdaad dit rekeningnummer klopt. Hopend op een spoedige terugbetaling.

FNAC BELGIUM

Naar: S. S.

30/09/2025

Raphael (Fnac) 30 sep 2025 14:11 CEST Beste klant, Wij bevestigen hierbij dat de terugbetaling met betrekking tot uw bestelling eind vorige week werd uitgevoerd op uw bankrekening. Onze oprechte excuses voor de ongebruikelijke verwerkingstijd. Het bedrag staat inmiddels op uw rekening. Met vriendelijke groet, Het E-commerce team van FNAC Klachten 20 sep 2025 07:00 CEST ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform