Terug

Geen terugbetaling

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

S. S.

Naar: FNAC BELGIUM

12/09/2025

Beste, Op 12 juni 2025 bestelde ik bij Fnac een nieuwe IPhone. Na lang geduld te hebben en meerdere keren bericht gestuurd waar de levering bleef , ontvang ik op 2 augustus 2025 een mail dat het bedrag was terugbetaald. Ik dacht oké dan heb ik tenminste toch mijn geld terug. De daaropvolgende dagen , weken kwam het bedrag maar niet op mijn rekening. Ik nam opnieuw contact op en er werd mij verteld dat ik in mijn klanten account mijn IBAN & BIC moest invullen en dat ik erop mocht rekenen dat het bedrag binnen de 7 dagen werd teruggestort. 7 dagen later nog steeds niks… Inmiddels zijn we al meer dan 14 dagen na deze belofte en helaas geen terugbetaling. Hopend op een spoedige rechtzetting van FNAC.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform