Terug

Geen terugbetaling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. B.

Naar: Centrum voor Avondonderwijs

28/04/2025

Geachte heer/mevrouw, Op 22 januari heb ik mij ingeschreven voor de opleiding Eventmanagement, die zou starten op 13 maart. Tot mijn grote teleurstelling werd deze opleiding slechts vier dagen voor aanvang verplaatst naar volgend jaar. Dit is voor mij niet haalbaar, waardoor ik genoodzaakt was om mijn inschrijving te annuleren. Op 12 maart heb ik een annulatie aangevraagd en mijn terugbetaling van €749 inschrijvingsgeld werd goedgekeurd. Mij werd beloofd dat het bedrag binnen een maand zou worden teruggestort. Helaas is dit niet gebeurd. Na het sturen van een herinnering werd mij verteld dat het nog twee extra weken zou duren. Inmiddels zijn deze twee weken verstreken en heb ik nog steeds niets ontvangen. Na telefonisch contact met uw klantenservice ben ik ook niet verder geholpen. Ik verzoek u vriendelijk doch dringend om het bedrag van €749 zo spoedig mogelijk terug te storten op mijn rekening. Ik hoop dat u mijn klacht serieus neemt en dat u dit probleem snel oplost. Bij voorbaat dank voor uw medewerking. Met vriendelijke groet, Rune

Berichten (1)

Centrum voor Avondonderwijs

Naar: R. B.

29/04/2025

Geachte Rune, Hartelijk dank voor uw bericht en onze oprechte excuses voor de vertraging in de behandeling van uw aanvraag. Uw terugbetaling werd inderdaad goedgekeurd, maar door administratieve vertragingen in onze betalingsdienst is de verwerking helaas langer uitgelopen dan voorzien. Zoals per mail reeds aangegeven, kunnen we u met zekerheid bevestigen dat het bedrag deze week nog wordt overgemaakt. U ontvangt van ons automatisch een bevestiging zodra de terugbetaling is uitgevoerd. We nemen uw klacht uiteraard ernstig en doen het nodige om dit soort situaties in de toekomst te vermijden. Onze excuses voor het ongemak en de vertraging, en dank voor uw geduld tot nu toe. Mocht u nog verdere vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om ons opnieuw te contacteren via mail of chat. Vriendelijke groeten Kim Peeters 03 292 33 33 www.centrumvooravondonderwijs.be De informatie verzonden in dit e-mail bericht is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde. Gebruik van deze informatie door anderen dan de geadresseerde is verboden. Indien u dit bericht ten onrechte ontvangt, wordt u verzocht de inhoud niet te gebruiken maar de afzender direct te informeren door het bericht te retourneren en het daarna te verwijderen. Openbaarmaking, vermenigvuldiging, verspreiding en/of verstrekking van de in de e-mail ontvangen informatie aan derden is niet toegestaan. Centrum Voor Avondonderwijs vzw staat niet in voor de juiste overbrenging van een verzonden e-mail, noch voor de tijdige ontvangst daarvan. Dit bericht is opgemaakt onder voorbehoud van alle recht en zonder enige nadelige erkentenis. Op ma 28 apr 2025 om 15:45 schreef klachten@test-aankoop.be: ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform