Terug

Geen terugbetaling

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

B. T.

Naar: FNAC BELGIUM

17/09/2025

Geachte, Ondanks herhaald verzoek wacht ik nog steeds op de terugbetaling waarop ik recht heb. De klantenservice heeft mij hierbij niet op een correcte manier verder geholpen. Aankoop van de boeken was op 28/08 en annulering op 29/08 omdat de levering van de boeken opgeschoven was naar 2 maand later. Ik heb dan ook alles correct ingevuld en mijn rekeningnummer doorgegeven. Het antwoord was dat ik binnen de 5/7 dagen mijn geld mocht ontvangen. Nu houden ze mij aan het lijntje met de mededeling dat er een storing is ontstaan in hun boekhoudingsysteem. Als ik naar Trustpilot ging gaan kijken naar de recensies bleek dat ze andere klanten al meer dan 2 maand en langer aan het lijntje houden met dezelfde mededeling!? Op de vele malen mails reageren ze ook niet naar de klachtendienst, op messenger schrijven ze ook steeds hetzelfde. Jullie zijn mijn laatste hoop op het terug krijgen van mijn € 🙏🏼. Hoogachtend, Barbara

Berichten (1)

FNAC BELGIUM

Naar: B. T.

19/09/2025

Raphael (Fnac) 19 sep 2025 14:42 CEST Beste, Bedankt voor jouw mail. Wij informeren u dat het technische probleem met betrekking tot de terugbetalingen ondertussen is opgelost. Uw terugbetaling is momenteel in behandeling. Wij danken u voor uw geduld en begrip tijdens deze periode. Aarzel niet om contact met ons op te nemen indien u nog vragen heeft of verdere ondersteuning wenst. Met vriendelijke groet, Raphael Klachten 17 sep 2025 12:01 CEST ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform