1. Ik wens dienstencheques te bestellen bij Pluxee
2. Ik ga via website (pluxee) en kom om te betalen op Klarna ( was voordien ook zo)
3. We betalen de cheques
4. Blijkt dat pluxee de betaling niet doorgekregen heeft van Klarna en dat er dus ook geen cheques voorzien werden , pluxee stuurt me dus door naar Klarna
5. Heb contact opgenomen met Klarna om de situatie uit te leggen , maar we blijven daar in circels draaien , ik kan bewijzen dat het bedrag op hun rekening gekomen is en dat het NIET teruggestort werd
Het geld werd dus van de rekening van mijn ouders gehaald maar er werd NIKS mee aangekocht
Ze vragen telkens meer en meer info , mijn antwoorden worden niet echt gelezen , telkens een andere 'medewerker" , mijn idee is dat het via AI-technologie gaat
Er zijn hiervan al tal van mails geweest , dan is er een volmacht nodig als die er is is er een poa nodig en zo gaat dat verder ...
Kunnen jullie hiermee helpen aub