Terug

geen terugbetaling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

C. L.

Naar: BOOKING.COM

30/10/2024

Geachte mevrouw/heer, Op 2 februari 2024 heb ik bij u geboekt met boekingsnummer 4212.393.034 Het gaat om accommodatie Days Inn by Wyndham in Panguitch. Mijn verblijf is van 17 juli tot en met 18 juli 2024. Op 3 juli 2024 liet u mij weten dat u aan mijn boeking volgende wijziging aanbrengt: de naam van het hotel is gewijzigd naar Econo Lodge. Ik moest verder geen actie ondernemen. Bij aankomst op 17 juli bleek dat mijn betaling niet was doorgegaan nochtans ik kreeg een bevestigingsmail en het bedrag was van mijn kredietkaart afgegaan. De manager chanteerde mij met of mijn kredietkaart geven of geen kamer krijgen. Veel keuze had ik niet dus ik gaf mijn kredietkaart af. Bijgevolg werd deze nogmaals belast voor dezelfde accommodatie, deze keer door het hotel zelf. Ik wens dan ook een terugbetaling. Ik vraag u daarom om binnen de 5 dagen het bedrag van 94 euro op mijn bankrekening te willen betalen. Met vriendelijke groet, Bijlagen: • Kopie bevestiging boeking • Kopie betalingsbewijs • Kopie mededeling wijziging • Kopie rekeninguittreksel • Kopie betalingsbewijs hotel

Berichten (1)

Bemiddeling door Testaankoop 16 november 2024

BOOKING.COM

Naar: C. L.

26/04/2025

------------------------------------ Alara S. (CS Global) 26 apr 2025 10:56 CEST Your ref: @@REF_ID@1057cea5371c0ebead@REF_ID@@ Our ref: 4212393034 Dear Sir/Madam, Firstly, please accept our sincere apologies for the unintended delay in coming back to you. In response to the above-referenced claim, please find attached our official statement sent on 4 February 2025. In this case, seeing as the claim was already handled and addressed accordingly on 4 February 2025, we will consider the matter resolved. We hope and trust to have informed you sufficiently. Please respond to the current message (cs.relations.emea@booking.com) for future correspondence on this file. Kind regards, Alara S. CS Senior Relations Specialist Booking.com Customer Service Center (Netherlands) B.V. Copyright © 1996–2025Booking.com. All rights reserved This e-mail was sent byBooking.com, Herengracht 597, 1017 CE Amsterdam, Netherlands [KK66M0-7RJXM]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform