Terug

Geen terugbetaling van retourgoederen na 21 dagen!

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. D.

Naar: MediaMarkt

27/07/2023

Beste, Op 29/06/2023 bestelde ik bij jullie een spiegelreflex camerapakket van canon bij jullie. Aangezien het pakket met vertraging zat, heb ik deze uiteindelijk ergens anders gekocht. Op 5/7 kwam mijn bestelling dan eindelijk aan. Ik heb het pakket ongeopend dezelfde dag teruggestuurd. Op 6/7 is mijn retourpakket aangekomen bij jullie. Hiervan heb ik ook het bewijs. In de algemene voorwaarden staat ook vermeld dat een retour na 14 dagen wordt terugbetaald. Maar na verschillende keren contact opgenomen te hebben met de klantendienst, blijf ik steeds tegen een muur oplopen. Telkens krijg ik een andere reden te horen. Of ze zijn het aan het verwerken, of ze hebben mijn pakket niet ontvangen. Of er zijn problemen op de retourafdeling. Op de vraag wanneer ik mijn geld €570 dan terugkrijg kan of wil er niemand een antwoord geven. We zijn nu bijna een maand verder. Zoals ik het zie kunnen we hier wel spreken van een contractbreuk... Ik zou dus graag nu weten wanneer ik het geld terug krijg dat wettelijk gezien van mij is. Indien dit niet het geval is, neem ik verdere juridische stappen. Want ik durf in dit geval zelfs het woord diefstal in de mond nemen.

Berichten (19)

MediaMarkt

Naar: J. D.

27/07/2023

Beste klant,Bedankt voor je mail.Dit is een automatisch bericht dat bevestigt dat je mail goed werd ontvangen.Je vraag werd geregistreerd onder het referentienummer 230727-040784.We proberen je zo snel mogelijk een gepast antwoord te geven op je vraag.Hou wel rekening met een iets langere wachttijd op dit moment.Wij danken u alvast voor uw vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Media Markt Belgie[---002:000341:34959---]

MediaMarkt

Naar: J. D.

31/07/2023

Beste mevrouw De Moor,Uw dossier is in behandeling bij onze diest boekhouding.Wij hebben een rappel gestuurd. Gelieve onze excuses te aanvaarden voor de vertraging. Aarzel niet contact met ons op te nemen indien u hierover nog vragen hebt.Met vriendelijke groeten,NathalieMediaMarkt BelgieContacteer ons via: s:www.mediamarkt.be/nl/shop/contact.[---002:012194:36902---] test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden :test-aankoop.be/klagenrivacy (s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) (s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) [---002:012194:36902---]

J. D.

Naar: MediaMarkt

31/07/2023

Ja dat krijg ik al een hele maand te horen.En als ik naar de klantendienst bel, zeggen ze geen pakket te ontvangen hebben. Leugens. Ik wil nu bevestiging, wanneer mijn betaling terug wordt gestort op mijn rekening. Dus geef mij dan de contactgegevens, van iemand van de boekhouding die mij daadwerkelijk wel kan helpen.

MediaMarkt

Naar: J. D.

31/07/2023

Beste klant,Bedankt voor je mail.Dit is een automatisch bericht dat bevestigt dat je mail goed werd ontvangen.Je vraag werd geregistreerd onder het referentienummer 230731-017891.We proberen je zo snel mogelijk een gepast antwoord te geven op je vraag.Hou wel rekening met een iets langere wachttijd op dit moment.Wij danken u alvast voor uw vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Media Markt Belgie[---002:000341:34957---]

MediaMarkt

Naar: J. D.

31/07/2023

Beste mevrouw De Moor,Jouw pakje is effectief bij ons aangekomen en wij hebben aan de boehouding gevraagd om over te gaan toto de activering van de terugbetaling. Daar het nog niet gebeurd was hebben wij vandaag een rappel gestuurd. Gelieve onze excuses te aanvaarden voor de vertraging maar wij zijn in verlof periode dit kan hierop een antwoord zijn. Aarzel niet contact met ons op te nemen indien u hierover nog vragen hebt.Met vriendelijke groeten,NathalieMediaMarkt BelgieContacteer ons via: s:www.mediamarkt.be/nl/shop/contact.[---002:013862:54644---] test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden :test-aankoop.be/klagenrivacy (s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) (s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) [---002:013862:54644---]

J. D.

Naar: MediaMarkt

01/08/2023

Bij deze maandag nogmaals gebeld. Blijkt dat er deze keer iets verkeerd was gegaan bij de uitbetaling. Ik ging die dag zeker nog een bevestiging krijgen. We zijn dinsdag ondertussen en ik heb nog steeds niks gekregen van bevestiging. En het geld is nog steeds niet teruggestort.Wat is het antwoord of eerder het volgende excuus hierop?

J. D.

Naar: MediaMarkt

01/08/2023

Bij jullie concurrenten van bol.com en coolblue is het ook verlofperiode en bij hun zijn de terugbetalingen geen issue.

MediaMarkt

Naar: J. D.

01/08/2023

Beste klant,Bedankt voor je mail.Dit is een automatisch bericht dat bevestigt dat je mail goed werd ontvangen.Je vraag werd geregistreerd onder het referentienummer 230801-049617.We proberen je zo snel mogelijk een gepast antwoord te geven op je vraag.Hou wel rekening met een iets langere wachttijd op dit moment.Wij danken u alvast voor uw vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Media Markt Belgie[---002:000341:34956---]

MediaMarkt

Naar: J. D.

01/08/2023

Beste klant,Bedankt voor je mail.Dit is een automatisch bericht dat bevestigt dat je mail goed werd ontvangen.Je vraag werd geregistreerd onder het referentienummer 230801-049615.We proberen je zo snel mogelijk een gepast antwoord te geven op je vraag.Hou wel rekening met een iets langere wachttijd op dit moment.Wij danken u alvast voor uw vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Media Markt Belgie[---002:000341:34954---]

MediaMarkt

Naar: J. D.

02/08/2023

Beste mevrouw De Moor, Hierbij zoals beloofd de bevestigingsmail. Ik heb een herinneringsmelding gestuurd naar onze financiele dienst, alsook de melding gemaakt dat u verdere stappen zal ondernemen als de terugbetaling vandaag niet wordt uitgevoerd.Met vriendelijke groeten,TiffanyMediaMarkt BelgieContacteer ons via: s:www.mediamarkt.be/nl/shop/contact.Beste mevrouw De Moor,Uw dossier is in behandeling bij onze diest boekhouding.Wij hebben een rappel gestuurd. Gelieve onze excuses te aanvaarden voor de vertraging. Aarzel niet contact met ons op te nemen indien u hierover nog vragen hebt.Met vriendelijke groeten,NathalieMediaMarkt BelgieContacteer ons via: s:www.mediamarkt.be/nl/shop/contact.[---002:000639:00142---]

MediaMarkt

Naar: J. D.

02/08/2023

Beste mevrouw De Moor,Gelieve onze excuses te aanvaarden het is wegens de solden en verlof een drukke periode. Wij hebben opnieuw een rappel gestuurd. Aarzel niet contact met ons op te nemen indien u hierover nog vragen hebt.Met vriendelijke groeten,NathalieMediaMarkt BelgieContacteer ons via: s:www.mediamarkt.be/nl/shop/contact.[---002:013701:34239---] test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden :test-aankoop.be/klagenrivacy (s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) (s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) [---002:013701:34239---]

J. D.

Naar: MediaMarkt

15/08/2023

We zijn ondertussen bijna 2 maand verder. Nog steeds geen terugbetaling. Het pakket zou na onze laatste telefoon 'kwijt' zijn (2 weken geleden).Jullie als klantendienst kunnen blijkbaar niks doen en jullie kunnen blijkbaar ook geen mensen uit het bedrijf erop zetten die mij wel degelijk kunnen helpen. Bellen met jullie had volgens jullie zelf geen zin. Maar den oplossing voor wie mij dan wel kan helpen hadden jullie ook niet. Want jullie kunnen geen contact opnemen met iemand die mij wel kan helpen of de retourafdeling.Dus wat is dan jullie oplossing? Het hier gewoon bij laten en jullie €570 in jullie zakken laten schuiven?

MediaMarkt

Naar: J. D.

15/08/2023

Beste klant,Bedankt voor je mail.Dit is een automatisch bericht dat bevestigt dat je mail goed werd ontvangen.Je vraag werd geregistreerd onder het referentienummer 230815-029521.We proberen je zo snel mogelijk een gepast antwoord te geven op je vraag.Hou wel rekening met een iets langere wachttijd op dit moment.Wij danken u alvast voor uw vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Media Markt Belgie[---002:000341:34953---]

J. D.

Naar: MediaMarkt

15/08/2023

We zijn ondertussen bijna 2 maand verder. Nog steeds geen terugbetaling. Het pakket zou na onze laatste telefoon 'kwijt' zijn (2 weken geleden).Jullie als klantendienst kunnen blijkbaar niks doen en jullie kunnen blijkbaar ook geen mensen uit het bedrijf erop zetten die mij wel degelijk kunnen helpen. Bellen met jullie had volgens jullie zelf geen zin. Maar den oplossing voor wie mij dan wel kan helpen hadden jullie ook niet. Want jullie kunnen geen contact opnemen met iemand die mij wel kan helpen of de retourafdeling.Dus wat is dan jullie oplossing? Het hier gewoon bij laten en jullie €570 in jullie zakken laten schuiven?

MediaMarkt

Naar: J. D.

15/08/2023

Beste klant,Bedankt voor je mail.Dit is een automatisch bericht dat bevestigt dat je mail goed werd ontvangen.Je vraag werd geregistreerd onder het referentienummer 230815-029521.We proberen je zo snel mogelijk een gepast antwoord te geven op je vraag.Hou wel rekening met een iets langere wachttijd op dit moment.Wij danken u alvast voor uw vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Media Markt Belgie[---002:000341:34953---]

J. D.

Naar: MediaMarkt

29/08/2023

Bij deze nog wordt er zelfs niet meer gereageerd, ook aan de telefoon worden we niet verder geholpen en krijgen we dan nog eens arrogante antwoorden.

MediaMarkt

Naar: J. D.

29/08/2023

Beste klant,Bedankt voor je mail.Dit is een automatisch bericht dat bevestigt dat je mail goed werd ontvangen.Je vraag werd geregistreerd onder het referentienummer 230829-002451.We proberen je zo snel mogelijk een gepast antwoord te geven op je vraag.Hou wel rekening met een iets langere wachttijd op dit moment.Wij danken u alvast voor uw vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Media Markt Belgie[---002:000341:34951---]

J. D.

Naar: MediaMarkt

29/08/2023

Bij deze nog wordt er zelfs niet meer gereageerd, ook aan de telefoon worden we niet verder geholpen en krijgen we dan nog eens arrogante antwoorden.

MediaMarkt

Naar: J. D.

29/08/2023

Beste klant,Bedankt voor je mail.Dit is een automatisch bericht dat bevestigt dat je mail goed werd ontvangen.Je vraag werd geregistreerd onder het referentienummer 230829-002451.We proberen je zo snel mogelijk een gepast antwoord te geven op je vraag.Hou wel rekening met een iets langere wachttijd op dit moment.Wij danken u alvast voor uw vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Media Markt Belgie[---002:000341:34951---]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform