Terug

Geen terugbetaling van product

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. P.

Naar: Sarenza.be

23/05/2023

BesteIk probeer het verhaal zo goed mogelijk te schetsen.Ik had schoenen besteld bij Sarenza.Ik had De schoen, besteld in 2 verschillende maten-> Maar perongeluk had ik deze schoenen ook 2X besteld, dus 4 paar schoenen (IPV 2paar)Deze schoenen zijn kwijt geraakt (ik heb een bericht ontvangen van Bpost)Zij vertelde me dat ik contact moest opnemen met Sarenza.Allereerst zijn ze zeer moeilijk bereikbaar, antwoorden ze niet op mails!Uiteindelijk had ik de juiste pers aan de telefoon en heeft deze persoon mij een terug betaling gedaan17.01 en 01.02 heb ik terug betaling ontvangen van 2 paar schoenen.Nadien heb ik terug gebeld -> weeral zo moeilijk bereikbaarEn ze reageerde weer niet op mijn mails.Om uit te leggen dat het geen 2 maar 4 paar schoenen waren.Na enige uitleg doen ze opnieuw een betaling op 14.02Ondertussen zijn er dus 3 schoenen terug betaald.Weer bel ik terug om de situatie uit te leggen dat er nog 1 betaling moet doorkomen..En vanaf nu is het alleen maar fout gelopen- ze zeggen dat de betaling niet meer lukt (en hebben hier geen grondige uitleg over)- ze mailen mijn vraag door, maar ik hoor niets en ze antwoorden niet meer- ik bel terug maar ze weten nog steeds van niets, en iemand zou me contacteren, nog steeds niets gehoord- dan zie ik dat ze wel reageren op FB, vooral messengeren doe ik daar opnieuw mijn hele verhaalIemand kijkt het voor me naEn daarna krijg ik een bericht dat ze een betaling hebben gedaan op 31.03, maar deze niet is door gekomen op onze rekening?Na meerdere berichten: op messenger, en blijven mailen heb ik er nog steeds niet van gehoordIk heb weer gebeld (hoewel die pers aan de telefoon er niets van weet)-> maar nu zijn ze telefonisch ook al niet meer bereikbaarik heb ook al een klachtenmail naar hun gestuurd, maar ook hier niets meers van gehoord.Ik wou een bericht op FB plaatsen, maar dat bericht komt dus ook niet door.Ze reageren niet meer op messenger, en krijg hier nu enkel computer antwoorden.Het regent van klachten op de fb pagina van sarenza, allemaal hetzelfde verhaal..Wat kunnen we hier aan doen?Alvast bedanktCarolien Peeters


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform