Beste,Betreft abonnement: A1002111555na onderzoek blijkt dat het abonnement op dit moment inderdaad tijdelijkgeblokkeerd staat vanwege een openstaand saldo. Aangezien dit niet tijdigwerd betaald, is het dossier overgedragen aan Intrum. Verdere afhandelingzal dan ook via Intrum moeten verlopen.Ik kan wel meegeven dat er geen weet is van een vraag tot stopzetting, voorzover ik in ons systeem kan zien. Er werden enkele credit nota's opgemaakt,die gebruikt werden voor de nieuwe factuur. Hierdoor is het openstaandebedrag op dit moment minder dan het bedrag dat op de factuur werd vermeld.Echter zal hier, aangezien het dossier bij intrum zit, ook een dossierkostvan intrum bijkomen. Er zal dus betaald moeten worden aan intrum, voor wijenige actie kunnen ondernemen.De abonnee kan, twee weken na de betaling aan intrum werd gedaan, met onstelefonisch contact opnemen, om verdere actie te ondernemen.We hopen u hiermee voldoende te hebben gea¯nformeerd.Met vriendelijke groet,Kevin RyndersHe/Him/HisSenior Advisor Customer Care: DPG Media] Medialaan 11800 Vilvoordekevin.rynders@persgroep.netdpgmedia.beOp do 7 mrt 2024 om 13:29 schreef Customer Center Unknown ---------- Forwarded message ---------