Klacht
J. K.
Naar: Elektro Lommelen
Kookplaat besteld op 13/01/2023 (bestelnummer #270879) met voorziene levering 30 dagen. Bij navraag blijkt het week 8 te zijn. en bij navraag vorige plots week 12. Op aanraden van Elektro Lommelen een herroepingsformulier ingediend en totale terugbetaling van mijn 635 euro gevraagd. Tot op heden niet meer bereikbaar en ook geen terugbetaling ontvangen. Fraude??? Opmerkingen op hun facebook werden door hen verwijderd en geblokkeerd.
Berichten (7)
Elektro Lommelen
Naar: J. K.
Online bekijken en antwoorden[s:www.ticketcloud.eu?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJ0aWNrZXRfcmVmZXJlbmNlX2lkIjoiMmE4NTA0NzktNDEyNi00MThkLWI5M2MtNjk1OWRlMDZiMDY4IiwidGlja2V0X2lkIjoxNDg4ODA4MSwiZXhwIjoxNjg2NDAwMDU4LjI5MjI2OX0.S7wsZXJ9JoDS0uNtPDIft4l3k1wDfmPl9UIRGaTK__Eandticket_id=14888081andgid=15872] [Lommelen Team - 10] LOMMELEN TEAM - 10 '” LOMMELEN NV10 Mar 2023 Beste klant,we hebben uw email goed ontvangen en behandelen uw aanvraag zo snelals mogelijk. Onze diensten doen hun uiterste best om uw vraag zo snelmogelijk te verwerken.Alle vragen (beschikbaarheid, levering, schades, omruiling,herstellingen, ...) omtrent uw online aankoop worden steeds per mailafgehandeld. Op onze locatie kan men geen info geven over de status ofopvolging van uw online aankoop.Uw ticket nummer is 14888081Indien u verdere informatie wil geven over uw vraag, kan u gewoonantwoorden op deze e-mail via de link boven de mail ONLINE BEKIJKEN enANTWOORDEN. Deze mail box is enkel voor klanten. Alle andere vragen worden sowiesoniet behandeld.Met vriendelijke groetenHet support-team van Elektro Lommelen-------------------------------------------------Cher client,Nous avons bien reçu votre mail et traiter votre demande le plusrapidement possible. Nos services font tout leur possible pour traitervotre question le plus rapidement possible.Toutes les questions (disponibilité, livraison, dommages, échange,réparations, ...) concernant votre achat en ligne sont toujourstraitées par mail. Dans la salle dexposition, vous ne pouvez donneraucune information sur létat ou le suivi de votre achat en ligne.Votre numéro de billet est 14888081Si vous souhaitez obtenir des informations supplémentaires au sujetde votre question, vous pouvez simplement répondre à ce mail enutilisant le lien ci-dessus le mail VOIR ou REPONDRE EN LIGNE.Cette boa®te aux lettres est réservée aux clients. Toutes les autresquestions ne sont pas traitées de toute façon.Bien à vous.Léquipe de Lommelen -------------------------------------------------Turnhoutsebaan 1662390 Oostmallewww.elektrolommelen.be [Onbekend -] ONBEKEND - 10 Mar 2023 [:test-aankoop.be] Je hebt een klacht ontvangen van JAN KESTENS Dit bericht werd verstuurd vanaf ons klachtenplatform[:test-aankoop.be/klagen]. We willen op deze manier een dialoogopstarten en geschillen tussen consumenten en bedrijven oplossen. Het is belangrijk te weten dat: - Test Aankoop niet tussenkomt bij het oplossen van het probleem metde consument en evenmin de gegrondheid van de klacht beoordeelt. - Deze klacht is momenteel openbaar gemaakt en dus zichtbaar oponze website[:test-aankoop.be/klagen/do-action?action=publicdetailandreferenceid=CPTBE01747890-47].- De gebruiker kan op elk moment zijn klacht privé of openbaarmaken. Hoe kan je een antwoord sturen naar de consument? Je dient enkel deze e-mail te beantwoorden zonder de referentie tewijzigen:CPTBE01747890-47. Heb je vragen over ons platform?[:test-aankoop.be/klagen/informatie-voor-bedrijven] refToken: 6111330f-a021-428f-a623-e73f96ca0fc5 geen terugbetaling van niet geleverde goederen Naam van de klant JAN KESTENS Klantreferentie Bestelbon 270879: 270879 Beschijving van de klacht Kookplaat besteld op 13/01/2023... Ticket reference: 2a850479-4126-418d-b93c-6959de06b068
J. K.
Naar: Elektro Lommelen
Elektro Van Lommelen doet op vrijdag 10 maart 2023 na klacht onmiddellijk een terugbetaling op de VISA kaart. Dit heb ik kunnen nakijken en heb screenshot daarvan. Wanneer ik vandaag opnieuw kijk is de terugbetaling echter geannuleerd. Dit is dus enkel om zogezegd de klacht te kunnen sluiten. Als dit geen fraude en oplichting is weet ik het ook niet meer. Ik eis een onmiddellijke en onherroepelijke terugbetaling van mijn 635 euro!
Elektro Lommelen
Naar: J. K.
Online bekijken en antwoorden[s:www.ticketcloud.eu?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJ0aWNrZXRfcmVmZXJlbmNlX2lkIjoiYTBmMjQ2YWUtZGIzMi00MmJhLWE5ZmEtZWY4NDQ5ZmFkY2UzIiwidGlja2V0X2lkIjoxNDg5NzY4NCwiZXhwIjoxNjg2NjQ5Nzk4LjMzMjIxNn0.B8_HEjH8C2ceoUcA6BwMPM2lKz6wOFNwQ1yMQGs8tLwandticket_id=14897684andgid=15872] [Lommelen Team - 10] LOMMELEN TEAM - 10 '” LOMMELEN NV13 Mar 2023 Beste klant,we hebben uw email goed ontvangen en behandelen uw aanvraag zo snelals mogelijk. Onze diensten doen hun uiterste best om uw vraag zo snelmogelijk te verwerken.Alle vragen (beschikbaarheid, levering, schades, omruiling,herstellingen, ...) omtrent uw online aankoop worden steeds per mailafgehandeld. Op onze locatie kan men geen info geven over de status ofopvolging van uw online aankoop.Uw ticket nummer is 14897684Indien u verdere informatie wil geven over uw vraag, kan u gewoonantwoorden op deze e-mail via de link boven de mail ONLINE BEKIJKEN enANTWOORDEN. Deze mail box is enkel voor klanten. Alle andere vragen worden sowiesoniet behandeld.Met vriendelijke groetenHet support-team van Elektro Lommelen-------------------------------------------------Cher client,Nous avons bien reçu votre mail et traiter votre demande le plusrapidement possible. Nos services font tout leur possible pour traitervotre question le plus rapidement possible.Toutes les questions (disponibilité, livraison, dommages, échange,réparations, ...) concernant votre achat en ligne sont toujourstraitées par mail. Dans la salle dexposition, vous ne pouvez donneraucune information sur létat ou le suivi de votre achat en ligne.Votre numéro de billet est 14897684Si vous souhaitez obtenir des informations supplémentaires au sujetde votre question, vous pouvez simplement répondre à ce mail enutilisant le lien ci-dessus le mail VOIR ou REPONDRE EN LIGNE.Cette boa®te aux lettres est réservée aux clients. Toutes les autresquestions ne sont pas traitées de toute façon.Bien à vous.Léquipe de Lommelen -------------------------------------------------Turnhoutsebaan 1662390 Oostmallewww.elektrolommelen.be [Onbekend -] ONBEKEND - 13 Mar 2023 [:test-aankoop.be] Je hebt een antwoord ontvangen van JAN KESTENS. Dit bericht werd verstuurd vanaf ons klachtenplatform[:test-aankoop.be/klagen]. We willen op deze manier een dialoogopstarten en geschillen tussen consumenten en bedrijven oplossen. Het is belangrijk te weten dat: - Test Aankoop niet tussenkomt bij het oplossen van het probleem metde consument en evenmin de gegrondheid van de klacht beoordeelt. - Deze klacht is momenteel openbaar gemaakt en dus zichtbaar oponze website[:test-aankoop.be/klagen/do-action?action=publicdetailandreferenceid=CPTBE01747890-47].- De gebruiker kan op elk moment zijn klacht privé of openbaarmaken. Hoe kan je een antwoord sturen naar de consument? Je dient enkel deze e-mail te beantwoorden zonder de referentie tewijzigen: CPTBE01747890-47. Heb je vragen over ons platform?[:test-aankoop.be/klagen/informatie-voor-bedrijven] refToken: 6111330f-a021-428f-a623-e73f96ca0fc5 Klacht van JAN KESTENS: geen terugbetaling van niet geleverde goederen Datum: 13-03-23 10:49:47 Van JAN KESTENS tot Elektro Lommelen Bericht: Elektro... Ticket reference: a0f246ae-db32-42ba-a9fa-ef8449fadce3
J. K.
Naar: Elektro Lommelen
U hebt voor de TWEEDE maal uw terugbetaling via mijn VISA kaart geannuleerd. Zoals u gevraagd eis ik nu een terugbetaling via een instant overschrijving op mijn Argenta rekening. Het nummer werd u onder meer overgemaakt via de ombudsman voor de handel. Uw huidige wijze van handelen is voor mij tot op heden ontegensprekelijk pure fraude en oplichting en eist gepaste maatregelen. Ben benieuwd of u effectief een terugbetaling zult doen van mijn volledige 635 euro zoals beloofd op mijn Argenta rekening via een instant overschrijving om te weerleggen dat u geen fraude of oplichting pleegt!
Elektro Lommelen
Naar: J. K.
Online bekijken en antwoorden[s:www.ticketcloud.eu?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJ0aWNrZXRfcmVmZXJlbmNlX2lkIjoiMWM2NjJjYWYtYjZmYS00NzNkLTk4YzctOGUyMTdjZTVjZGJhIiwidGlja2V0X2lkIjoxNDkwNzA3OSwiZXhwIjoxNjg2NzM4MTQ0LjI2Njk5MX0.qoz-AUO6M9UG7_0vYMr4zhz60azLEHzVtXLHI7dLaMEandticket_id=14907079andgid=15872] [Lommelen Team - 10] LOMMELEN TEAM - 10 '” LOMMELEN NV14 Mar 2023 Beste klant,we hebben uw email goed ontvangen en behandelen uw aanvraag zo snelals mogelijk. Onze diensten doen hun uiterste best om uw vraag zo snelmogelijk te verwerken.Alle vragen (beschikbaarheid, levering, schades, omruiling,herstellingen, ...) omtrent uw online aankoop worden steeds per mailafgehandeld. Op onze locatie kan men geen info geven over de status ofopvolging van uw online aankoop.Uw ticket nummer is 14907079Indien u verdere informatie wil geven over uw vraag, kan u gewoonantwoorden op deze e-mail via de link boven de mail ONLINE BEKIJKEN enANTWOORDEN. Deze mail box is enkel voor klanten. Alle andere vragen worden sowiesoniet behandeld.Met vriendelijke groetenHet support-team van Elektro Lommelen-------------------------------------------------Cher client,Nous avons bien reçu votre mail et traiter votre demande le plusrapidement possible. Nos services font tout leur possible pour traitervotre question le plus rapidement possible.Toutes les questions (disponibilité, livraison, dommages, échange,réparations, ...) concernant votre achat en ligne sont toujourstraitées par mail. Dans la salle dexposition, vous ne pouvez donneraucune information sur létat ou le suivi de votre achat en ligne.Votre numéro de billet est 14907079Si vous souhaitez obtenir des informations supplémentaires au sujetde votre question, vous pouvez simplement répondre à ce mail enutilisant le lien ci-dessus le mail VOIR ou REPONDRE EN LIGNE.Cette boa®te aux lettres est réservée aux clients. Toutes les autresquestions ne sont pas traitées de toute façon.Bien à vous.Léquipe de Lommelen -------------------------------------------------Turnhoutsebaan 1662390 Oostmallewww.elektrolommelen.be [Onbekend -] ONBEKEND - 14 Mar 2023 [:test-aankoop.be] Je hebt een antwoord ontvangen van JAN KESTENS. Dit bericht werd verstuurd vanaf ons klachtenplatform[:test-aankoop.be/klagen]. We willen op deze manier een dialoogopstarten en geschillen tussen consumenten en bedrijven oplossen. Het is belangrijk te weten dat: - Test Aankoop niet tussenkomt bij het oplossen van het probleem metde consument en evenmin de gegrondheid van de klacht beoordeelt. - Deze klacht is momenteel openbaar gemaakt en dus zichtbaar oponze website[:test-aankoop.be/klagen/do-action?action=publicdetailandreferenceid=CPTBE01747890-47].- De gebruiker kan op elk moment zijn klacht privé of openbaarmaken. Hoe kan je een antwoord sturen naar de consument? Je dient enkel deze e-mail te beantwoorden zonder de referentie tewijzigen: CPTBE01747890-47. Heb je vragen over ons platform?[:test-aankoop.be/klagen/informatie-voor-bedrijven] refToken: 6111330f-a021-428f-a623-e73f96ca0fc5 Klacht van JAN KESTENS: geen terugbetaling van niet geleverde goederen Datum: 14-03-23 11:22:14 Van JAN KESTENS tot Elektro Lommelen Bericht: U hebt... Ticket reference: 1c662caf-b6fa-473d-98c7-8e217ce5cdba
J. K.
Naar: Elektro Lommelen
Ik heb eindelijk een definitieve terugbetaling op rekening ontvangen van 635euro waarvoor dank.Het zou echter voor alle partijen een hoop tijd en energie uitsparen indien u niet leverbare toestellen ook verwijderd van uw website. Dit zou ook het grote aantal negatieve reviews vermijden. Enkele negatieve reviews is altijd mogelijk en aanvaardbaar, maar het grote aantal aan terechte negatieve reviews die blijkbaar voor uw winkel terug te vinden zijn rechtvaardigt het vermoeden dat ik kreeg van fraude en oplichting. Blijkbaar zijn er nog een groot aantal personen die wachten op hun geld of dit slechts deels hebben teruggestort gekregen. In uw opmerking over Europabank meldt u bovendien ook niet dat Europabank mij heeft bevestigd dat er inderdaad terugbetalingen werden geannuleerd. Dit verwondert mij niet want in uw antwoorden op de talloze negatieve reviews ligt de fout ook nooit bij Elektro Lommelen, altijd een ander persoon die fout is.Hierbij mag mijn klacht gesloten worden.
Elektro Lommelen
Naar: J. K.
Online bekijken en antwoorden[s:www.ticketcloud.eu?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJ0aWNrZXRfcmVmZXJlbmNlX2lkIjoiY2UxYTg1ZGMtYjBhOS00NzhiLThjYTgtOTc3OWQ5ZGNkNjIxIiwidGlja2V0X2lkIjoxNDkyMzEwMSwiZXhwIjoxNjg2OTA2MjQ2LjkwMzEwNH0.pQv9gxxQajTE1Kdmo9L2CN9GVcy3wfX0hl1DRljcZvwandticket_id=14923101andgid=15872] [Lommelen Team - 10] LOMMELEN TEAM - 10 '” LOMMELEN NV16 Mar 2023 Beste klant,we hebben uw email goed ontvangen en behandelen uw aanvraag zo snelals mogelijk. Onze diensten doen hun uiterste best om uw vraag zo snelmogelijk te verwerken.Alle vragen (beschikbaarheid, levering, schades, omruiling,herstellingen, ...) omtrent uw online aankoop worden steeds per mailafgehandeld. Op onze locatie kan men geen info geven over de status ofopvolging van uw online aankoop.Uw ticket nummer is 14923101Indien u verdere informatie wil geven over uw vraag, kan u gewoonantwoorden op deze e-mail via de link boven de mail ONLINE BEKIJKEN enANTWOORDEN. Deze mail box is enkel voor klanten. Alle andere vragen worden sowiesoniet behandeld.Met vriendelijke groetenHet support-team van Elektro Lommelen-------------------------------------------------Cher client,Nous avons bien reçu votre mail et traiter votre demande le plusrapidement possible. Nos services font tout leur possible pour traitervotre question le plus rapidement possible.Toutes les questions (disponibilité, livraison, dommages, échange,réparations, ...) concernant votre achat en ligne sont toujourstraitées par mail. Dans la salle dexposition, vous ne pouvez donneraucune information sur létat ou le suivi de votre achat en ligne.Votre numéro de billet est 14923101Si vous souhaitez obtenir des informations supplémentaires au sujetde votre question, vous pouvez simplement répondre à ce mail enutilisant le lien ci-dessus le mail VOIR ou REPONDRE EN LIGNE.Cette boa®te aux lettres est réservée aux clients. Toutes les autresquestions ne sont pas traitées de toute façon.Bien à vous.Léquipe de Lommelen -------------------------------------------------Turnhoutsebaan 1662390 Oostmallewww.elektrolommelen.be [Onbekend -] ONBEKEND - 16 Mar 2023 [:test-aankoop.be] Je hebt een antwoord ontvangen van JAN KESTENS. Dit bericht werd verstuurd vanaf ons klachtenplatform[:test-aankoop.be/klagen]. We willen op deze manier een dialoogopstarten en geschillen tussen consumenten en bedrijven oplossen. Het is belangrijk te weten dat: - Test Aankoop niet tussenkomt bij het oplossen van het probleem metde consument en evenmin de gegrondheid van de klacht beoordeelt. - Deze klacht is momenteel openbaar gemaakt en dus zichtbaar oponze website[:test-aankoop.be/klagen/do-action?action=publicdetailandreferenceid=CPTBE01747890-47].- De gebruiker kan op elk moment zijn klacht privé of openbaarmaken. Hoe kan je een antwoord sturen naar de consument? Je dient enkel deze e-mail te beantwoorden zonder de referentie tewijzigen: CPTBE01747890-47. Heb je vragen over ons platform?[:test-aankoop.be/klagen/informatie-voor-bedrijven] refToken: 6111330f-a021-428f-a623-e73f96ca0fc5 Klacht van JAN KESTENS: geen terugbetaling van niet geleverde goederen Datum: 16-03-23 10:03:42 Van JAN KESTENS tot Elektro Lommelen Bericht: Ik heb... Ticket reference: ce1a85dc-b0a9-478b-8ca8-9779d9dcd621
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten