Terug

Geen terugbetaling van gemaakte kosten na niet afleveren van bagage

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Bagages

Klacht

E. D.

Naar: ROYAL AIR MAROC

16/09/2024

Geachte mevrouw/heer, Op 4 juli 2024 vlogen mijn zoon en ik met uw maatschappij op vluchten nr. AT429 en AT833 van Brussel naar Agadir via Casablanca. Bij aankomst op de luchthaven Agadir werd onze bagage, die op de luchthaven Brussel was ingecheckt niet aan mij teruggegeven. Ik heb onmiddellijk bij het bevoegde kantoor op de luchthaven Agadir aangifte gedaan van het verlies van mijn bagage. De bagage werd mij niet terugbezorgd maar moest ik zelf de dag erop afhalen in de luchthaven van Agadir, hetgeen mij grote ongemakken heeft veroorzaakt omdat de reistijd van mijn hotel naar de luchthaven 1 uur bedroeg. Op de online aangifte via de RAM website is na voorleggen van de gevraagde bewijsstukken nooit gevolg gegeven. Ik verzoek hierbij opnieuw om terugbetaling van de gemaakte kosten , nl. 600 Dirham Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, behoud ik mij het recht voor juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen. Met vriendelijke groet, Erik De Schepper Bijlagen: • Bagage-identificatiebewijs • PIR ingevuld op de luchthaven - gestuurd brief naar de luchtvaartmaatschappij binnen 21 dagen na de datum van het terughalen van de bagage • Ontvangstbewijzen voor persoonlijke noodaankopen


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform