Beste,Ik bestelde op 20/11/2022 een microgolfoven MSB2548C-M-AEG en betaalde hiervoor 424,00 EUR. Pas na de betaling bleek dat de microgolfoven niet voorradig was, waar ik alle begrip voor heb.Echter stuurde ik wekelijks reminders (dit kon enkel via het platform teamleader - gezien er geen rechtstreeks telefoonnummer beschikbaar was). Telkens kreeg ik de melding dat de microgolfoven nog niet beschikbaar was.Op 07/04/2023 maakte ik duidelijk dat ik mijn product wens te herroepen, gezien de communicatie zeer moeizaam verloopt. Ik krijg ook geen datum wanneer de levering zou plaatsvinden. Ik heb op 19/04/2023 het modelformulier ingevuld voor herroeping van mijn product. Dit heb ik aangetekend verstuurd met ontvangstbevestiging.Sindsdien wacht ik nog steeds op een reactie. Ik heb reeds meerdere berichten via teamleader gestuurd met de vraag naar de stand van zaken. Echter krijg ik geen antwoord op hun vraag.Vandaar dat ik jullie inschakel. Ik zou graag een gepaste reactie wensen, namelijk de terugbetaling van mijn 424 EUR daar de microgolf nooit geleverd zal worden.Dank voor uw tussenkomst.Chris Van Osselt