Terug

Geen terugbetaling upgrade

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. V.

Naar: Etihad Airways

25/09/2023

Beste,In mei van dit jaar was ik op vakantie in de Filipijnen. Ik ben daar opgenomen in het ziekenhuis met hernia symptomen. Ik ben al eerder aan de rug geopereerd dus kende ik de symptomen. Voor de pijnbehandeling ben ik daar opgenomen in het ziekenhuis. Ik had serieuze verlamming en extreme pijn aan de benen. De arts daar verklaarde mij Fit To Fly, mits ik kon neerliggen tijdens de vlucht naar huis. De enige optie was upgrade naar Bussiness Class waar ik kon neerleggen. Ik heb dan onmiddellijk Etihad Airways gecontracteerd om die upgrade te verkrijgen. Echter, omdat de vlucht redelijk kortbij was, kon Etihad Airways mij geen absolute zekerheid bieden dat er plaats was, ik moest de dag van de vlucht naar de luchthaven en daar dan pas zien of ik kon upgraden. Ik kon dat risico echter niet nemen, want ik MOEST liggen van de arts. Omdat ik geen zekerheid had, besloot mijn reisverzekering Bussiness Class tickets te kopen bij een andere luchtvaartmaatschappij. Groot was mijn verbazing dat ik plots de dag van de vlucht een bericht kreeg van Etihad dat er een upgrade was toegekend en dat het geld reeds van mijn kredietkaart was afgehaald. Uiteraard was ik niet akkoord en na talloze telefoons met Etihad Airways, kreeg ik in juli de telefonische bevestiging dat die niet toegelaten aantekening van mijn kredietkaart zal terugbetaald worden. In augustus nog steeds geen terugbetaling dus bel ik opnieuw met Etihad Airways en zeiden ze mij dat die beslissing ivm terugbetaling niet correct was. Ik diende opnieuw een klacht in en vorige week kreeg ik een mail dat ik mocht kiezen tussen terugbetaling of upgrade voor vlucht in de toekomst. Omdat ik in oktober opnieuw vlieg met Etihad Airways, vroeg ik die upgrade toe te passen op die vlucht.Ik kreeg een mail van Eyihad dat nu zowel een upgrade alsook terugbetaling niet kunnen.Vandaar mijn klacht. Ik wil terugbetaling volledig bedrag of mijn aankomende vlucht upgraden.

Berichten (1)

K. V.

Naar: Etihad Airways

29/09/2023

Beste, waar blijft uw antwoord aub? Ik wil mij voorbereiden op de volgende stappen indien u niet akkoord bent met mijn klacht.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform