Terug

Geen terugbetaling pakket kwijt

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

S. L.

Naar: Temu

19/03/2025

Pakket staat geleverd maar niets ontvangen. Klacht ingediend bij colis privé. Tracking nummer: R78106483472B3920 Aankoopdatum : 20/02/2025 Leverdatum : 13/02/2025

Berichten (4)

S. L.

Naar: Temu

21/03/2025

Heb nu al 3x een ticket geopend over deze zending en iedere keer sluiten jullie deze af terwijl de klacht lopend is bij colis privé.

Temu

Naar: S. L.

31/03/2025

Dear Sir or Madam, Upon receiving your email, we promptly conducted an internal investigation. Since the logistics records confirm that the the order in question has been successfully delivered on 13 March, we regret that we are unable to offer a refund at this time. Thank you for your understanding. Please do not hesitate to contact us if you have any further questions. We provide herewith a courtesy Dutch translation of our response. If there are any discrepancies between the English and Dutch versions, please refer to the English version for our intended meaning. Sincerely, Temu Legal Team Geachte heer of mevrouw, Na het ontvangen van uw e-mail hebben wij onmiddellijk een interne onderzoek uitgevoerd. Aangezien de logistieke gegevens aantonen dat de betreffende bestelling op 13 maart succesvol is afgeleverd, kunnen wij u helaas op dit moment geen restitutie aanbieden. Bedankt voor uw begrip. Mocht u nog vragen hebben, neem dan gerust contact met ons op. Hierbij bieden wij u een gratis Nederlandse ver vtaling van onze reactie aan.Als er enige discrepanties zijn tussen de Engelse en Nederlandse versie, verwijzen wij u graag naar de Engelse versie voor onze beoogde betekenis. Met vriendelijke groet, Temu Juridisch Team The original message

S. L.

Naar: Temu

31/03/2025

Ik heb een klacht ingediend bij colis privé en ook telefonisch gehad. Ik heb mijn pakket niet ontvangen.

Temu

Naar: S. L.

02/04/2025

Dear Sir or Madam, This is a response to the consumer complaint received on March 31, 2025. Although the logistics record indicates the successful delivery of the order, as a gesture of goodwill, the order PO-020-20884627669033372 has been refunded. Kindly note that it normally takes 1-5 business days for the refund to reach the customer's original payment method. Thank you for your understanding. This email is translated into Dutch. If there are any discrepancies between the English and Dutch versions, please refer to the English version for our intended meaning. Sincerely, Temu Legal Team Geachte heer of mevrouw, Dit is een reactie op de klacht van de consument die op 31 maart 2025 is ontvangen. Hoewel het logistieke dossier aangeeft dat de bestelling succesvol is afgeleverd, is als blijk van goede wil de bestelling PO-020-20884627669033372 terugbetaald.Houd er rekening mee dat het normaal gesproken 1-5 werkdagen duurt voordat de terugbetaling op de oorspronkelijke betaalmethode van de klant wordt bijgeschreven. Bedankt voor uw begrip. Deze e-mail is vertaald naar het Nederlands.Als er enige discrepanties zijn tussen de Engelse en Nederlandse versie, verwijzen wij u graag naar de Engelse versie voor onze beoogde betekenis. Met vriendelijke groet, Temu Juridisch Team The original message


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform