Terug

Geen terugbetaling ontvangen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. S.

Naar: eDreams

02/01/2024

Beste,Ik had tickets geboekt via edreams in juli 2022 deze werden jammer genoeg geannuleerd. Ik nam contact op met de vliegtuigmaatschappij deze zeiden dat ik edreams moest contacteren. Ik heb dit gedaan en edreams vroeg voor een akkoord van terugbetaling per mail van de vliegmaatschappij. Ook deze heb ik gekregen en doorgemaild naar edreams. Dan in september hebben ze beloofd mij een terugbetaling te geven binnen de 30 dagen. In oktober mail ik nogmaals en weer zeggen ze dat ik moet wachten. Ik mail dan nogmaals in november en december en krijg geen enkel antwoord. Dit is zo frustrerend ze zeggen dat ze het geld hebben gestort op mijn rekening maar dit zijn leugens en nu antwoorden ze niet op mijn mails. Ik ben ten einde raad want tot op heden heb ik nog niks ontvangen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform