Terug

Geen terugbetaling ontvangen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. H.

Naar: ZALANDO

25/10/2023

BesteIk heb twee bestellingen geretourneerd. Echter krijg bij beide mijn geld niet terug omdat de artikelen niet in de doos zouden zitten en bij de andere bestelling zou de doos kwijtgeraakt zijn.Hier ga ik absoluut niet mee akkoord omdat ik nu meer dan €350 zou moeten betalen voor artikelen die ik niet meer heb.Van de klantenservice krijg ik telkens standaard mails terug zonder enige uitleg of alternatieve oplossingen.Ik hoop oprecht dat hier iets mee gedaan wordt daar Zalando normaal een betrouwbaar bedrijf is.Alvast bedankt.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform