Terug

Geen terugbetaling ontvangen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. M.

Naar: MediaMarkt

03/08/2023

Op 31 januari 2023 bestelde ik op MediaMarkt enkele artikelen waarvan ik er 2 terugstuurde. Op 17 maart nam ik contact op met MediaMarkt omdat de terugbetaling nog niet werd uitgevoerd. Op 15 mei stuude ik hiervoor een herrinneringsmail omdat er op de eerste mail niet werd geantwoord. Hierop werd mij verteld dat de terugbetaling werd geactiveerd in maart. Echter, na dit meermaals na te kijken op mijn bankrekening (ik betaalde via bancontact), heb ik nog steeds geen terugbetaling ontvangen. Nahet opnieuw contact opnemen met MediaMarkt vertellen ze me opnieuw hetzelfde dat dit werd terugbetaald in maart. Het bedrag werd tot op heden echter nog altijd niet effectief terugbetaald op mijn rekening. Het lijkt me dan ook tijd dat hier dringend actie wordt genomen om eindelijk mijn terugbetaling te mogen ontvangen.

Berichten (9)

MediaMarkt

Naar: J. M.

03/08/2023

Beste klant,Bedankt voor je mail.Dit is een automatisch bericht dat bevestigt dat je mail goed werd ontvangen.Je vraag werd geregistreerd onder het referentienummer 230803-002893.We proberen je zo snel mogelijk een gepast antwoord te geven op je vraag.Hou wel rekening met een iets langere wachttijd op dit moment.Wij danken u alvast voor uw vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Media Markt Belgie[---002:000341:34953---]

J. M.

Naar: MediaMarkt

30/08/2023

Beste,Deze klacht werd nog steeds niet behandeld. Gelieve hier zo snel mogelijk verder in te gaan of wij zullen verdere stappen ondernemen. Er werd langs onze kant al genoeg geduld uitgeoefend en het wordt nu echt wel tijd dat hier een oplossing voor gevonden wordt.Met vriendelijke groeten,

MediaMarkt

Naar: J. M.

30/08/2023

Beste klant,Bedankt voor je mail.Dit is een automatisch bericht dat bevestigt dat je mail goed werd ontvangen.Je vraag werd geregistreerd onder het referentienummer 230830-003157.We proberen je zo snel mogelijk een gepast antwoord te geven op je vraag.Hou wel rekening met een iets langere wachttijd op dit moment.Wij danken u alvast voor uw vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Media Markt Belgie[---002:000341:34947---]

J. M.

Naar: MediaMarkt

30/08/2023

Beste,Deze klacht werd nog steeds niet behandeld. Gelieve hier zo snel mogelijk verder in te gaan of wij zullen verdere stappen ondernemen. Er werd langs onze kant al genoeg geduld uitgeoefend en het wordt nu echt wel tijd dat hier een oplossing voor gevonden wordt.Met vriendelijke groeten,

MediaMarkt

Naar: J. M.

30/08/2023

Beste klant,Bedankt voor je mail.Dit is een automatisch bericht dat bevestigt dat je mail goed werd ontvangen.Je vraag werd geregistreerd onder het referentienummer 230830-003157.We proberen je zo snel mogelijk een gepast antwoord te geven op je vraag.Hou wel rekening met een iets langere wachttijd op dit moment.Wij danken u alvast voor uw vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Media Markt Belgie[---002:000341:34947---]

MediaMarkt

Naar: J. M.

12/09/2023

Geachte klant,We willen u laten weten dat we uw klacht hebben behandeld en uw terugbetaling van 15 euro in orde hebben gebracht.We begrijpen dat een probleem of een klacht altijd vervelend kan zijn, en we streven ernaar om alle zaken snel en naar tevredenheid op te lossen. Uw terugbetaling is nu verwerkt en zou binnenkort op uw rekening moeten verschijnen, afhankelijk van uw bank of betaalmethode.Als u verdere vragen of opmerkingen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We zijn hier om te zorgen voor een goede klantenservice en om ervoor te zorgen dat u tevreden bent met uw ervaring bij ons.Bedankt voor uw begrip en geduld gedurende dit proces. We hopen dat we uw vertrouwen hebben hersteld en kijken ernaar uit om u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn.Met vriendelijke groeten,SandyMediaMarkt BelgieContacteer ons via: s:www.mediamarkt.be/nl/shop/contact.[---002:009754:50274---] test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden :test-aankoop.be/klagenrivacy (s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) (s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) [---002:009754:50274---]

J. M.

Naar: MediaMarkt

13/09/2023

Beste,€15 terugbetaling, terwijl er een waarde van €49.98 werd teruggestuurd? Dit is een echte schande!Ik eis dat de volledige waarde van mijn teruggestuurde zending onmiddelijk wordt terugbetaald. Dit is gewoon 100% afzetterij. Ik verwacht dan ook dat er onmiddelijk actie wordt ondernomen!Ik ben het wachten echt meer dan beu.

MediaMarkt

Naar: J. M.

13/09/2023

Beste klant,Bedankt voor je mail.Dit is een automatisch bericht dat bevestigt dat je mail goed werd ontvangen.Je vraag werd geregistreerd onder het referentienummer 230913-014913.We proberen je zo snel mogelijk een gepast antwoord te geven op je vraag.Hou wel rekening met een iets langere wachttijd op dit moment.Wij danken u alvast voor uw vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Media Markt Belgie[---002:000341:34951---]

MediaMarkt

Naar: J. M.

15/09/2023

Geachte klant,Hartelijk dank voor uw bericht met betrekking tot uw klacht. Wij willen u graag laten weten dat we dit serieus nemen en dat we onmiddellijk contact zullen opnemen met onze collega's om uw zaak te onderzoeken.We streven ernaar om binnen de kortst mogelijke tijd een oplossing te vinden en zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen om de voortgang te bespreken. We waarderen uw geduld in deze kwestie en onze excuses voor eventueel ongemak dat u heeft ondervonden.Mocht u in de tussentijd nog aanvullende informatie willen delen of vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.Nogmaals bedankt voor uw feedback, en we zullen ons uiterste best doen om dit naar tevredenheid op te lossen.Met vriendelijke groeten,SandyMediaMarkt BelgieContacteer ons via: s:www.mediamarkt.be/nl/shop/contact.[---002:011205:45221---] test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden :test-aankoop.be/klagenrivacy (s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) (s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) [---002:011205:45221---]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform