Terug

Geen terugbetaling ontvangen hotel + vlucht

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

W. V.

Naar: EXPEDIA Inc.

29/09/2020

Beste, wij boekten en betaalden begin december 2019 een pakketreis (vliegtuig H/T + hotel 6 nachten) bij jullie naar New York voor 4 personen. De reis was gepland voor de periode van 11 tot 18 april 2020. Deze reis is niet kunnen doorgaan wegens de corona pandemie.Jullie waren in maart/april niet telefonisch bereikbaar en ook niet via het klantenservice portaal en jullie vroegen om geduld en begrip via antwoordapparaat en website.Begin mei hebben wij eindelijk telefonisch contact kunnen maken waarin melding werd gemaakt van vouchers voor de vluchten, die we nooit hebben gekregen. Jullie gingen verder alles regelen met het hotel.Op 25 juni vernemen we dat we in aanmerking komen voor de terugbetaling van de vlucht, jullie vragen 60 dagen geduld. Begin september hebben we terug contact opgenomen voor de terugbetaling van de vlucht en het hotel.U vraagt om 10 weken geduld. Voor het hotel krijgen wij het volgende antwoord:Beste meneer Verstrepen,Zoals enige tijd geleden besproken kom ik terug op onze escalatie wat betreft uw nog te ontvangen voucher. Onze collegas op het hoofdkantoor hebben dit verzoek bekeken en hebben na aanleiding daarvan ons verzoek afgewezen. De reden heft te maken met het feit dat u een restitueerbaar tarief geboekt zou hebben en deze kostenloos kon worden geannuleerd tot 18 april 2020.Mocht u vragen hebben vernemen wij uiteraard graag,Met vriendelijke groet,SalihaExpedia Belgie Dit antwoord is totaal onaanvaardbaar. Ik herhaal dat wij niet binnen geraakten op de klantenserviceportaal. Van zodra wij telefonisch contact met jullie hadden begin mei, hebben wij om terugbetaling gevraagd voor zowel vlucht als hotel. Jullie gingen contact met het hotel opnemen. De boeking van het hotel is via jullie verlopen.Wij hebben recht op een volledige terugbetaling van onze reissom.Fam. Verstrepen

Berichten (1)

EXPEDIA Inc.

Naar: W. V.

29/09/2020

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform