Terug

Geen terugbetaling, ondanks herhaaldelijk verzoek

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

V. V.

Naar: ITEK

03/10/2023

Beste mensen,Wij bestelden en betaalden op 14 oktober 2022 een batterijlader voor een elektrische scooter Talent. Kostprijs 144 €. Bij levering bleek de lader defect. Na telefonisch en mailcontact met de klantendienst werd ons een retourlabel bezorgd. De defecte lader werd teruggestuurd en er zou een ander exemplaar opgestuurd worden. Na enkele weken nam ik opnieuw contact op om te polsen naar de levering. Die werd steeds uitgesteld. Uiteindelijk lieten wij in maart 2023 weten dat wat ons betrof een redelijke termijn was overschreden en wij bijgevolg een terugbetaling van de nooit geleverde tweede lader vroegen. Op onze mails, die wij uiteraard nog in ons bezit hebben, is nooit een antwoord gekomen. Drie weken geleden namen wij telefonisch contact met Itek en toen kregen wij de garantie dat het bedrag tegen het einde van de week gestort zou worden. Dit is niet gebeurd.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform