Terug

Geen terugbetaling ondanks bewijs van retour

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Herroeping

Klacht

J. G.

Naar: Sarenza.be

09/08/2024

Geachte mevrouw/heer, Op 18/06 plaatste ik twee bestellingen in uw online winkel. Het gaat om volgende aankopen: Order 28887093 dd 18/06 twv €105.50 Order 28714643 dd 18/06 twv €123.65. Alle producten werden retour gestuurd binnen de daarvoor voorziene periode en retour aangemeld op uw portaal. De retour werd aanvaard. Bpost leverde beide retourzendingen bij jullie aan op 28/06/2024. Het bewijs daarvoor werd jullie bezorgd via email eind juli 2024. Toen was er al een maand lang geen enkele vorm van activiteit langs jullie kant voor deze retour. Op 30/07/2024, ontving ik antwoord. Omdat de terugbetalingstermijn van 14 dagen overschreden was, gingen jullie een handmatige terugbetaling voorzien nadat ik bewijs van retour bezorgde aan jullie van Bpost. Dit bewijs werd op 31/07/2024 bezorgd. Het omvatte een volledig screenshot met de ganse track and trace van de zending, inclusief alle nodige referenties om de zending te herkennen. Op 02/08/2024 vragen jullie om een papieren versie van een bewijs van afgifte, iets wat Bpost niet langer geeft. Dit gaat allemaal via email. Op 07/08/2024 is dit het antwoord dat ik jullie geef: er is geen papieren versie beschikbaar, maar ik bezorgde jullie de elektronische versie. Dit zou voldoende moeten zijn. Tot op heden, bijna twee maanden na mijn bestelling, heb ik echter nog geen terugbetaling ontvangen van de betaalde prijs van €105.50 + €123.65 en is er ook geen enkel antwoord meer van Sarenza. Ik nodig u uit mij dit bedrag zo spoedig mogelijk te betalen . Ik wacht op uw antwoord binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief. Dit schrijven geldt als ingebrekestelling. Met vriendelijke groet, Bijlagen: •ontvangstbewijs / tracking van beide retourzendingen

Berichten (2)

Sarenza.be

Naar: J. G.

13/08/2024

DAMESHERENKINDERENKLENDINGGeachte mevrouw Justine,Hartelijk dank voor uw bericht over de bestelling met ordernummer 28887093.28714643.U heeft aangegeven dat u de terugbetaling nog niet heeft ontvangen.Mijn excuses voor het ongemak. Heeft u het bewijs van levering dat u heeft ontvangen toen u het pakket heeft afgegeven? Kunt u dit doorsturen?Als u nog andere vragen heeft, kunt u contact met mij opnemen.Met vriendelijke groeten,Tot snel !Abdeladim, Customer Delight TeamAndere vragen ? HULP EN CONTACT Onze klantenservice zal u van maandag tot en met vrijdag van 9:00 tot 17:00 te woord staan.Sarenza S.A.S. ZAC de la Moinerie, 10 impasse du Grand Jardin, 35400 Saint-Malo Frankrij. KvK-nummer: 480 188 507 (Ingeschreven bij het Régistre du Commerce et des sociétés Paris). BTW-identificatienummer: FR 064 801 885 07-------------------------------------- ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ Les informations contenues dans ce mail ainsi que les pièces jointes peuvent être de nature confidentielle et sont destinées à l’usage exclusif de la personne ou de l’entité mentionnée ci-dessus. Si le lecteur de ce message n’en était pas le destinataire, il est averti que toute révélation, distribution ou copie de ce mail ou des informations qu’il contient est strictement interdite. Si vous avez reçu ce mail par erreur, veuillez immédiatement nous le signaler en nous le retournant.--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------The information in this message is confidential and may be legally privileged/confidential. Access to this e-mail by anyone other than the intended is unauthorised. If you are not the intended recipient, you may not use, copy, distribute or deliver to anyone this message (or any part of its contents ) or take any action in reliance on it. In such case, you should destroy this message, and notify us immediately. If you have received this email in error, please notify us immediately by e-mail or telephone and delete the e-mail from any computer. If you or your employer does not consent to internet e-mail messages of this kind, please notify us immediately.

J. G.

Naar: Sarenza.be

13/08/2024

Beste, In bijlage vindt u zowel het screenshot van de email die ik kreeg van Bpost ter bewijs van inlevering van het pakketje (1 voor elk order apart), alsook een screenshot van de track & trace zelf van deze trackingnummers. Hierop zie je eveneens zelfs het Sarenza ordernummer staan. Beide pakjes werden binnengebracht bij Bpost op 26/06/2024 en bij jullie afgeleverd op 28/06/2024. Alvast dank voor een spoedige terugbetaling. Mvg Justine Gyles


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform