Terug

Geen terugbetaling ondanks 3 weken gelden teruggestuurd!

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Herroeping

Klacht

W. M.

Naar: Dyson

11/06/2025

Geachte mevrouw/heer, Op 30 april 2025 heb ik in uw online winkel een Dyson-product gekocht, waarbij ik het bedrag van €719,10 heb betaald. Na levering van het product, die plaatsvond in de week van 6 mei 2025, heb ik – na kennis te hebben genomen van de kenmerken ervan – besloten gebruik te maken van mijn herroepingsrecht. Ik heb u op 27 mei 2025 hiervan op de hoogte gebracht via uw retourportaal. U bevestigde het retourproces en ik heb het pakket op 27 mei 2025 via PostNL teruggestuurd, volgens uw instructies. Sinds 1 juni 2025 staat het pakket als “gesorteerd voor retour naar afzender”, maar het is tot op heden nog steeds niet bij u aangekomen, ondanks het feit dat het zich reeds meer dan twee weken bij PostNL bevindt. Ondanks het feit dat ik aantoonbaar aan mijn retourverplichting heb voldaan, heb ik tot op vandaag – 11 juni 2025, dus 16 dagen later – geen terugbetaling ontvangen. Ik wens u er hierbij op te wijzen dat u volgens de Europese regelgeving verplicht bent tot terugbetaling binnen 14 dagen na mijn melding van herroeping, zodra ik bewijs van verzending kan leveren – wat ik bij deze ook doe. Ik nodig u uit het betaalde bedrag van €719,10 zo spoedig mogelijk terug te storten. Ik wacht op uw reactie binnen 15 dagen na ontvangst van dit bericht. Dit schrijven geldt als ingebrekestelling. Met vriendelijke groet, Bijlagen: • Orderbevestiging • Betalingsbewijs • Kopie van het bericht van herroeping + ontvangstbewijs


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform